0
محتویات سبد خرید

بشقاب میوه خوری هتلی چینی زرین

کد کالا :
  • سری : هتلی 49
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 42 عدد
  • قطر: 20 سانتی متر
  • ارتفاع: 1.5 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.

شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

لذت چشیدن میوه فصل در بشقاب میوه خوری چینی زرین

چه گرمای تابستان باشد و چه سرمای زمستان، هیچ چیز مثل یک بشقاب میوه‌‌ی تازه میهمانان را پس از یک روز خستگی به شوق نمی‌آورد. کیفیت میوه و تمیز بودن آن خیلی مهم است اما چیزی که نباید نسبت به آن بی‌توجه بود کیفیت ظرفیست که میوه در آن سرو می‌شود. اما همانطور که می‌دانید یکی از نکاتی که بیش از هرچیزی در هنگام خرید بشقاب میوه خوری هتلی چینی زرینی باید به آن توجه نمود مقاومت در برابر لک شدن است. چرا که ظرف میوه بیش از هر ظرفی در خطر لک شدن مداوم در اثر آب می‌باشد. بشقاب میوه خوری هتلی زرین با بهترین مواد و بالاترین سطح استاندارد ممکن ساخته شده و مقاومت بالایی نسبت به لک شدگی دارد. از طرفی کیفیت بالای این محصول باعث شده تا در برابر خش شدگی ناشی از برخورد مداوم چاقو برای بریدم میوه‌ها بر سطح بشقاب نیز مقاومت بالایی داشته باشد. پس اگر کیفیت وسایل هتل شما برایتان اهمیت دارد، بشقاب میوه خوری چینی زرین خیالتان را راحت خواهد کرد. 

درخشش میوه‌ها در بشقاب میوه خوری هتلی چینی زرین

کارخانه تولیدی چینی زرین همیشه در طراحی محصولات خود اصل زیبایی در عین سادگی را مد نظر قرار داده است. به طور حتم یک بشقاب با طراحی سنتی یا نقاش و نگارهای فراوان در عین زیبایی مناسب با هرنوع هتل و حتی بیشتر از آن، هرنوع اتاق و سالن در هر هتلی نخواهد بود.

بشقاب میوه خوری چینی زرین با طراحی مینیمال خود بهترین انتخاب برای هتل شماست. علاوه بر طراحی ساده آن، قطر (۲۰ سانتی متر) و ارتفاع (۱.۵ سانتی متر) متناسب آن باعث می‌شود که میزان قابل توجهی میوه در آن جای بگیرد، بدون آنکه این بشقاب بیش از حد بزرگ و دست و پا گیر شود. بدین ترتیب بشقاب میوه خوری از سری هتلی چینی زرین از لحاظ ظاهر نیز خیال شما را راحت می‌کند تا در انتخاب خود تردیدی نداشته باشید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان از زمان دقیق ارسال شدن سفارش خود مطلع شد؟

سایت هوم شلف برای راحتی شما عزیزان امکان پیگری سفارشات را ایجاد کرده است. شما با مراجعه به این قسمت می‌توانید به صورت مرحله به مرحله در جریان جزئیات ارسال سفارشات خود قرار گیرید.

چطور می‌توانیم تشخیص دهیم که ظروف هتلی که انتخاب کرده‌ایم از کیفیت خوبی برخوردار است؟

پیش از هر چیز به نشان استاندارد و برچسب سلامت توجه داشته باشید تا مطمئن شوید فلزات خطرناک در ترکیب ظروف به کار نرفته باشد.

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید انتخاب برند محصول است. برندی را انتخاب کنید که امتحان خود را پس داده باشد. تمام محصولات موجود در سایت هوم شلف از بهترین برندهای شناخته شده با بهترین کیفیت ممکن هستند.

آیا می‌توان بقیه ست ظروف چینی زرین را نیز در سایت هوم شلف پیدا کرد؟

بله. سایت هوم شلف، انواع محصولات هتلی برند چینی زرین شامل بشقاب‌های برنج خوری و خورش خوری، فنجان، قوری و... را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدین ترتیب با انتخاب یک محصول ازین برند برای انتخاب باقی محصولات نیز نگرانی نخواهید داشت.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
42
تعداد
1 عدد
قطر
20 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...