0
محتویات سبد خرید

خرید ظروف هتلی و رستورانی

ظروف زیبا و شیک نقش پررنگی در یک پذیرایی خوب دارند. سرو غذا در این ظروف می‌تواند به بهترین شکل انجام شود. هتل‌ها و رستوران‌ها با انتخاب ظروف هتلی می‌توانند به بهترین شکل از مهمان‌های خود پذیرایی کنند. استفاده از ظروف هتلی چینی به لحاظ کامل بودن اقلام سرویس، زیبایی غذای سرو شده را دو چندان می‌کنند. به طور معمول ظروف هتلی سفید و بدون طرح هستند؛ تنوع غذا و رنگبندی غذا در این ظروف بهتر نمایان است. با خرید ظروف هتلی و رستورانی می‌توان یک پذیرایی بی نظیر انجام داد و رضایت مشتریان را به دست آورد. 

سرو ویژه با ظروف پذیرایی هتلی

فاکتورهای مختلفی باعث می‌شود تا افراد جذب یک هتل و رستوران شوند. استفاده از ظروف زیبا و بهداشتی یکی از آداب مهم مهمان نوازی در هتل‌ها و رستوران‌ها است. ظروف پذیرایی هتلی با امکان ایجاد زیبایی‌های بصری و کاربرد بالا، باعث می‌شوند تا سرو غذا به بهترین شکل انجام شود. در واقع تمامی هتل‌ها و رستوران‌ها در وعده‌های صبحانه، نهار و شام، منو غذایی مخصوص به خود را ارائه می‌دهند که هر یک از آن‌ها نیازمند تجهیزات سرو ویژه‌ای هستند. توجه و حساسیت در انتخاب ظروف پذیرایی، می‌تواند تاثیر بسیاری در رضایتمندی مشتریان و در ادامه موفقیت روز افزون شما داشته باشد. 

ویژگی‌ ظروف هتلی و رستوران

ظروف چینی هتلی و رستورانی ویژگی‌هایی دارند. این ظروف به لحاظ طراحی زیبا و از نظر کاربری متناسب با نوع مصرف هستند. همچنین انواع ظروف هتلی استحکام لازم جهت استفاده مکرر روزانه را دارند و به راحتی لب پر و شکسته نمی‌شوند. علاوه بر این جابجایی و حمل و نقل آن‌ها بسیار راحت است. شما می‌توانید این ظروف را با سایزهای مختلف خریداری کنید. همچنین در صورت دلخواه می‌توان ظروفی سفارش داد که آرم و نام هتل بر روی ظروف زده شود؛ نام و آرم در مقابل شستشوی مکرر روزانه با شوینده‌های قوی و حرارت بالای ماشین‌های ظرفشویی صنعتی، مقاوم هستند.

ظروف چینی هتلی را می‌توان با خیال راحت در داخل ماکروویو قرار داد؛ زیرا از شوک‌پذیری بالایی برخوردارند. طیف رنگ سرویس ظرف هتلی سفید، شیری و صدفی است. این موارد رایج‌ترین رنگ‌های ظروف چینی هستند. پیشنهاد می‌شود این ظروف را از یک مارک یا برند سفارش دهید؛ زیرا ممکن خواهد بود که رنگ‌ها بسته به سازنده کمی با هم متفاوت باشند.

انواع ظروف پذیرایی هتل و رستوران

ظروف هتلی و رستورانی باید با دکوراسیون عمومی مجموعه و سایر اقلام روی میز مهمان، نظیر رومیزی، دستمال سفره، گلدان‌ها و شمع همخوانی داشته باشند. بر همین اساس باید برای سفارش ظروف به معیارهایی برای داشتن بهترین انتخاب توجه داشته باشید. آیتم‌هایی مانند دکوراسیون محیط، نوع غذای ارائه شده، نوع مشتری، میزان انعطاف‌پذیری ظروف در سرو، استحکام و ماندگاری و سهولت در نگه‌داری مهم به حساب می‌آیند. از انواع ظروف هتلی می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد: 

ظروف هتلی مخصوص سرو غذا

ظروف هتلی مخصوص سرو غذا، یکی از مهم‌ترین انواع ظروف رستورانی و هتلی هستند. غذای هر یک از مهمانان باید در ظروف جدا سرو شود. این ظروف که ترکیبی از سایزهای مختلف بشقاب تخت و گود، دیس و کاسه هستند، شرایط مناسب کشیدن هر یک از آیتم‌های منو را فراهم می‌آورند. 

ظروف هتلی مخصوص سرو نوشیدنی

نوشیدنی‌ها بخشی جدانشدنی از خدمات سرو غذا هستند. بنابراین خرید ظروف سرو نوشیدنی هم بسیار مهم به حساب می‌آید. شما می‌توانید به خرید انواع فنجان و نعلبکی، لیوان‌ها، فنجان‌ها و گیلاس‌ها بپردازید. این ظروف هم در هتل‌ها و رستوران‌ها و هم در کافه‌ها بسیار پرکاربرد هستند. ظروف کافه هم نقش پررنگی در سرو انواع نوشیدنی‌ها دارند. با این ظروف می‌توان نوشیدنی‌ها را برای مشتریان به لحاظ ظاهری بسیار جذاب کرد. 

ظروف نمایشی و بوفه

ظروف نمایشی و بوفه یکی دیگر از انواع ظروف هتلی هستند. امروزه انواع مختلفی از مدل‌های ظروف پذیرایی طراحی شده‌اند تا بتوان با آن به نمایش غذا پراخت. شما می‌توانید با توجه به شیوه ارائه خدمات پذیرایی خود به صورت سلف سرویس، غذای پرسی و بوفه این ظروف را خریداری کنید. 

ظروف نگه دارنده غذا برای رستوران هتل

هتل‌ها و رستوران‌ها برای نگه‌داری و ذخیره‌سازی برخی از اقلام غذایی به ظرف‌هایی مخصوص احتیاج دارند. با خرید ظروف نگه‌دارنده غذا می‌توان پسماندهای غذایی را تا حد بسیاری کاهش داد. 

نحوه شستشوی ظروف هتلی

شستشو و بهداشت ظروف هتلی و رستورانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این ظروف همواره در معرض مواد رنگی حاصل از خوراکی‌‌ها و نوشیدنی‌‌ها قرار دارند و باید به شکلی شسته شوند که کوچکترین لکی بر روی آن‌ها دیده نشود. استفاده از مواد شیمیایی قوی و سفیدکننده برای حفظ تمیزی سرویس‌های چینی مناسب نیست. ظروف چینی هتلی به شکلی تولید شده‌اند که به راحتی می‌توان ‌آن‌ها را به تمیزی شست. شما می‌توانید این ظروف را با مواد ظرفشویی به راحتی بدون اینکه لکی روی ان باقی بماند، بشویید. 

خرید ظروف هتلی و رستورانی

هتل‌ها و رستوران‌ها برای سرو غذا نیاز به تهیه ظروف مناسب دارند. خرید ظروف هتلی و رستورانی شیک، زیبا و بهداشتی شاید در نگاه اول چالش برانگیز باشد. چرا که جنس، طرح و  شکل، رنگ و کیفیت ظروف تأثیر بسیار زیادی بر میزان رضایت مشتریان خواهد گذاشت. برای خرید ظروف هتلی چینی باید به فاکتورهای مختلفی همچون نوع غذا، دکواسیون و نیاز و سلیقه مشتریان توجه کرد. شما می‌توانید انواع مختلف ظروف هتلی را در سایزها، طرح‌ها و شکل‌های مختلف از فروشگاه هوم شلف خریداری کنید. این فروشگاه در کنار ارائه انواع ظروف باکیفیت، متناسب با نیاز شما مشاوره می‌دهند تا خریدی رضایتمند داشته باشید. 

توجه به مارک و برند ظروف چینی هتلی در خرید

مارک و برند ظروف چینی هتلی از موارد بسیار مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. در ایران شرکت‌های مختلفی هستند که به تولید ظروف هتلی و رستورانی می‌پردازند. این برندها ظروف چینی هتلی زیبا، با کیفیت بالا و جنس خوب تولید می‌کنند. چینی تقدیس، ظروف هتلی زرین، چینی مقصود، هتلی توس چینی، هتلی نسترن و ملامین از جمله برندهای معروف ظروف چینی هتلی و رستورانی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. 

نکات خرید ظروف چینی هتلی

ظروف چینی هتلی مرغوب و با کیفیت ویژگی‌هایی دارند که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید:

  • نداشتن موج و پوسته اضافی بر لعاب روی ظروف (لعاب باید به صورت کاملا یک دست باشد.)
  • صیقلی و صاف بودن سطح ظروف چینی (عدم وجود هر گونه ترک، موج و برجستگی ناهمگون روی سطح چینی)
  • استفاده از مواد استاندارد در تولید ظروف 
  • شفاف بودن

قیمت ظروف هتلی و رستورانی

قیمت ظروف چینی رستورانی و هتلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مواردی همچون رنگ، جنس، کیفیت، طرح و نقش و سایز از جمله موارد مهم در تعیین قیمت هستند. قیمت این ظروف، در فروشگاه‌های معتبر بسیار مناسب‌تر است. در صورتی‌که شما ظروف هتلی فله خریداری کنید، قیمت آن مناسبتر ارائه می‌شود. 

خرید ظروف هتلی با بهترین قیمت از هوم شلف

ظروف غذای زیبا و جذاب، هم میز غذا را خاص می‌کنند و هم باعث به اشتها آوری در افراد می‌شوند. با ظروف هتلی و رستورانی می‌توان خدماتی باکیفیت به مشتریان ارائه داد. این ظروف که با کیفیت به تولید می‌رسند، با وجود سادگی و بدون طرح بودنشان زیبایی خاصی دارند. ظروف هتلی چینی، با وجود انواع مختلف در طرح‌ها و شکل‌های مختلف، هم نیاز شما را در این زمینه برطرف می‌کنند و هم دستت شما را برای انتخاب با توجه به سلیقه و دکوراسیونی که دارید باز می‌گذارند. قیمت این ظروف با توجه مواردی مانند جنس، کیفیت و سایز تعیین می‌شود. شما می‌توانید انواع ظروف هتلی را از فروشگاه هوم شلف با بهترین قیمت خریداری کنید.

سوالات متداول

  1. ظروف هتلی چیست؟
    ظروف هتلی یکی از انواع ظروف چینی است که می‌توان مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها را برای هتل‌ها و رستوران‌ها در سایزهای مختلف سفارش دهید.
  2. ظروف هتلی چه انواعی دارد؟
    ظروف هتلی شامل ظروف سرو غذا، ظروف سرو نوشیدنی، ظروف نمایشی و بوفه و ظروف نگه‌داری غذا می‌شود.
  3. قیمت ظروف هتلی چگونه است؟
    قیمت ظروف هتلی با توجه به جنس، کیفیت و سایز آن محاسبه می‌شود و به فروش می‌رسد.


  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین