0
محتویات سبد خرید

خرید انواع ظروف چینی جدید با بهترین قیمت

افرادی که دوست دارند میز پذیرایی و سفره غذایشان یک جلوه خاص و شیکی داشته باشد، استفاده از ظروف چینی شدیدا به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. سرویس چینی از گذشته تا به امروز نماد پذیرایی رسمی نیز به به حساب می‌آید. شما می‌توانید با خرید ظروف چینی، میز یا سفره خود را بسیار زیباتر کنید. قیمت ظروف چینی با توجه به جنس، کیفیت، تکی، جزئی یا کلی خریدن آن متفاوت است. برخی از فروشگاه‌ها مثل هوم شلف به فروش عمده و جزئی ظروف چینی می‌پردازند. محصولات این فروشگاه تنوع بسیار زیادی داشته و شما می‌توانید ظروف چینی جدید را برای پذیرایی در هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارها به شکل فله‌ای خریداری کنید. قیمت ظروف چینی فله ‌ای برای شما بسیار مناسب‌تر درمی‌آید.

ظروف چینی جدید در طرح ها و مدل های متنوع

ظروف چینی در میان سایر ملت‌ها و از جمله اکثر خانواده‌های ایرانی بسیار محبوب است. امروزه ظروف چینی جدید که تولید می‌شود، بسیار متنوع هستند. ظروف هتلی که چینی هستند به دلیل طرح و رنگی که دارند، زیبایی و رنگ و لعاب خاصی به میز پذیرایی یا سفره غذای شما می‌دهند. به شکلی که اشتها و میل به غذا خوردن را زیاد می‌کنند.

ظروف چینی در ابتدا و تا همین چند سال گذشته دارای تنوع و رنگ‌بندی محدودی بود؛ طرح‌های کمی وجود داشت و تمام مدل‌های موجود به شکل گرد بودند. اما امروزه تولیدکنندگان، طرح‌های بسیار متنوع و جذابی تولید کرده‌اند. به شکلی که چشم هر بیننده‌ای به آن جذب می‌شود. ظروف چینی جدید در انواع اشکال هندسی نظیر بیضی، مربع و مستطیل به تولید می‌رسند. این ظروف دارای طرح‌های بسیار بی نظیری هستند که ممکن است انتخاب را برای شما کمی سخت کند. اما شک نداشته باشید که مدلی طبق سلیقه خود انتخاب خواهید کرد.

قیمت ظروف چینی

قیمت ظروف چینی با توجه به فاکتورهای مختلف، متفاوت است. برای خرید ظروف چینی با قیمت مناسب باید نکاتی را توجه داشته باشید. محصولی که خریداری می‌کنید باید در درجه اول کیفیت خوبی داشته باشد. با توجه به وجود جنس‌های فیک و تقلبی بهتر است در هنگام خرید به کیفیت آن توجه کنید تا جنس تقلبی خریداری نکنید. طبیعتا جنس‌های خوب و اصل قیمت بیشتری دارند. قیمت ظروف چینی فله‌ای، بسیار مناسب‌تر از چینی‌های چند پارچه مانند 6، 12، 18 و 24 پارچه درمی‌آید. فروشگاه‌هایی که به فروش عمده ظروف چینی ارزان می‌پردازند این ظروف را با قیمت خوبی ارائه می‌دهند. همچنین در صورتی‌که سرویس چینی شما ناقص شده است یا می‌خواهید برای دم دست خود ظرف‌های چینی بخرید، می‌توانید از همین فروشگاه‌ها خرید کنید. این فروشگاه‌ها فروش تکی و جزئی انواع ظروف چینی را هم با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

خرید ظروف چینی

ظروف چینی یکی از ظروف بسیار جذاب و شیکی است که در همه خانه‌ها وجود آن‌ها لازم خواهد بود. امروزه اغلب افراد برای پذیرایی و غذا خوردن خود از ظروف چینی استفاده می‌کنند. همچنین بسیاری از رستوران‌ها، هتل‌ها و تالارها ترجیح می‌دهند که با سرو غذا در ظروف چینی، میز غذا را برای مشتریان خود زیباتر و جذاب‌تر کنند. در بازار سرویس‌های چینی در پارچه‌های مختلف 6، 12، 18 و 24 تایی به فروش می‌رسد. اما ممکن است شما دوست داشته باشید که ظروف چینی جدید را به آشپزخانه خود اضافه کنید. بر همین اساس شما می‌توانید سفارش خود را به فروشگاه‌هایی که در کار فروش عمده ظروف چینی ارزان هستند، بدهید. قیمت ظروف چینی فله‌ای بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید با خیال راحت به خرید ظروف چینی با کیفیت بپردازید. این فروشگاه‌ها با ارائه برندهای مختلف ظرف‌های چینی، انتخاب را برای افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای راحت کرده‌اند.

نکات خرید ظروف چینی

افراد هنگام خرید ظروف چینی خانگی، ظروف چینی هتلی و رستورانی، ظروف مکمل چینی و ظروف چینی کودک باید برای داشتن بهترین انتخاب به نکاتی توجه داشته باشند:

  • استاندارد بودن وزن ظروف (ظرف‌ها باید نسبتا سبک و نه خیلی سنگین باشند.)
  • داشتن شفافیت بالا (نباید هیچگونه خال و لکی بر روی آن‌ها دیده شود.)
  • مقاوم در برابر خط و خش‌ها
  • کیفیت بالای طرح و رنگ‌های روی آن

ظروفی که وزن سبک‌تری دارند، استفاده از آن‌ها راحت‌تر است؛ بنابراین کیفیت بیشتری هم دارند. البته باید توجه داشته باشید که برخی از طراحان برای زیباتر کردن مدل‌های ظروف قطر آن‌ها را بیشتر می کنند. پس بهتر است معیار وزن را براساس قطر آن بسنجید.

انواع ظروف چینی بر حسب جنس

سرویس یا ظروف چینی برحسب جنس انواع مختلفی دارند. این ظروف به دو دسته چینی استخوانی یا بن چاینا و چینی فاین چاینا یا چینی پرسولان تقسیم می‌شوند.

چینی استخوانی یا بن چاینا

ظرف‌های چینی استخوانی جنسی عالی و سبک داشته و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این ظروف برای سرویس پذیرایی از مهمان بسیار شیک و عالی به حساب می‌آیند. چینی استخوانی را با عنوان چینی بن چاینا هم می‌شناسند. اغلب افراد هنگام خرید فکر می‌کنند، بن چاینا یک مارک یا برند سرویس چینی است. در حالی که بن چاینا به جنس چینی یعنی همان استخوانی، اطلاق می‌شود.

چینی پرسولان

چینی پرسولان یکی دیگر از جنس‌های ظروف چینی است. این چینی‌ها در مقایسه با چینی استخوانی وزن بیشتری داشته، اما در عین حال کیفیت بسیار خوبی دارد. چینی پرسولان قیمت مناسب‌تری به نسبت چینی استخوانی دارند. این جنس هم شما می‌توانید ظروف آشپزخانه خود را در این جنس هم تهیه کنید.

انواع ظروف چینی بر اساس برند

برندهای گوناگونی به تولید انواع سرویس چینی می‌پردازند. انتخاب از بین برندهای با کیفیت و معتبر سرویس چینی ممکن است برای افراد کمی سخت باشد. مطمئنا همه دوست دارند ظروف آشپزخانه شیک و در عین حال باکیفیتی داشته باشند. خوشبختانه در ایران برندهای خوبی وجود دارد که با کیفیت‌ترین، زیباترین و متنوع‌ترین ظروف چینی جدید را تولید می‌کنند.  

ظروف چینی زرین

چینی زرین، یکی از برندهای نام آشنا و معروف چینی در ایران به شمار می‌رود. زرین بهترین مارک سرویس چینی بوده و این شرکت چندین سال است که به تولید ظروف چینی با کیفیت و سالم می‌پردازد. چینی زرین نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای مختلفی همچون آلمان، انگلستان، سوئد، ترکیه، ایتالیا، هلند و اسپانیا طرفدار دارد. سرویس‌های چینی زرین از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند. بنابراین شما می‌توانید طرح و رنگ مورد پسند خود برای سرویس غذاخوری را انتخاب کنید. امکان شست و شوی سرویس چینی زرین در درون ماشین ظرف‌شویی نیز وجود دارد.

ظروف توس چینی

چینی توس، یکی از بهترین مارک‌های سرویس چینی ایرانی شناخته می‌شود. شرکت چینی توس چندین سال است که انواع ظروف و سرویس چینی را روانه بازار می‌کند. شرکت چینی توس توانسته نه تنها در ایران، بلکه در بازارهای جهانی هم جای خود را باز کند. از ویژگی‌های توس چینی می‌توان به مواری نظیر استفاده از مواد اولیه مرغوب، ظاهر بسیار زیبا و شیک، دوام رنگ بسیار بالا، شفافیت و تنوع قالب‌های ظروف آن اشاره کرد. بر همین اساس می‌توان گفت که این  ظروف برای پذیرایی انتخاب بسیار خوبی هستند.

ظروف چینی مقصود

چینی مقصود، جزو بهترین مارک‌های سرویس چینی ایرانی محسوب می‌شود. این برند محصولات خود را در کوره‌های پخت سریع و تکنولوژی پرس‌های تخت فشار و دوغابی تولید می‌کند. ظرف‌های سرویس چینی‌ مقصود به لحاظ وزن سبک هستند و زیبایی و مقاومت بسیار خوبی دارند. قیمت ظروف چینی فله ای این برند بسیار مناسب است.

ظروف چینی تقدیس

چینی تقدیس هم یکی از بهترین مارک‌های سرویس چینی ایرانی به حساب می‌آید. شرکت تقدیس در طول چندین سال فعالیت خود توانسته باکیفیت‌ترین ظروف را روانه بازار کند. این ظروف سبک هستند و به دلیل داشتن خاصیت چربی‌گریزی، شست‌وشو بسیار راحت‌تری به نسبت سایر ظروف دارند. جالب است بدانید که ظروف چینی تقدیس دارای پوشش نانویی هستند.

ظروف چینی پردیس کاشان

چینی پردیس کاشان یکی بهترین و کامل‌ترین مجموعه تولیدکننده انواع سرویس چینی است. شرکت پردیس کاشان ظروف بسیار با کیفیت و مرغوبی را به تولید می‌رساند. این شرکت محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی و تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تولید می‌کند. ظروف چینی این برند تنوع بالایی ندارند، اما در عوض طرح‌ها و نقش‌ونگارهای بسیار زیبا و خاصی دارد که مناسب افراد با سلایق خاص است. این ظروف چینی قابل استفاده در ماشین‌های ظرفشویی هم هستند.

میزها و سفره های غذای خود را با خرید انواع ظروف چینی زیبا، شیک و جذاب کنید

ظروف چینی از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین مدل‌ها در میان ظروف غذاخوری شناخته می‌شود. با وجود اینکه امروزه مدل‌های مختلفی از ظرف‌های غذاخوری وارد بازار شده است، اما همچنان ظرف‌های چینی از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. خرید ظروف چینی به صورت فله‌ای برای پذیرایی‌ در هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارها برای سرو غذا بسیار مناسب خواهند بود. با مراجعه به فروشگاه‌ هوم شلف که به فروش عمده ظروف چینی می‌پردازد، می‌توانید سبک‌های مختلف ظروف چینی جدید را خریداری کنید. قیمت ظروف چینی فله‌ای در این فروشگاه بسیار مناسب است.