0
محتویات سبد خرید

خرید انواع فلاسک و کلمن شیشه ای

یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایل آشپزخانه برای نگهداری مایعات، کلمن و فلاسک می باشد. فلاسک ها معمولا در مایعات داغ و کلمن ها برای مایعات خنک مورد استفاده قرار می گیرند. اما امروزه علاوه بر کاربرد آن، در زیبایی و دیزاین منزل نیز کاربر پیدا کرده است. بعنوان مثال شما میتوانید با قرار دادن کلمن شیشه ای بر روی اوپن، جلوه ای خاص به آشپزخانه خود می دهید. شما به راحتی میتوانید از طریق فروشگاه هوم شلف، مدل کلمن و فلاسک دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

معرفی انواع کلمن

۱- کلمن شیشه ای:

این نوع کلمن ها به روزترین و مدرن ترین کلمن هایی هستند که انواع مختلف آن ها در بازار فروش زیاد شده است. این وسیله دارای بدنه شیشه ای است و حالت رسمی و خاصی دارد، بیشتر برای خانه های بزرگی که معمولا جشن ها و مراسمات زیادی برگزار می کنند، کاربرد خواهد داشت.

۲- کلمن پلاستیکی:

این نوع کلمن هم بسیار پرطرفدار است چون جنسی سبک و بادوام دارد، به لحاظ ظاهری کلمن های شیشه ای زیبایی بیشتری دارند. اگر خانواده کم جمعیتی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کلمن پلاستیکی می باشد.

۳- کلمن فلزی:

به نسبت دو مورد قبلی کلمن فلزی دوام بهتری دارد و به دلیل جنس و تکنولوژی ساخت خود آب را برای مدت طولانی تری خنک نگه می دارد. ولی نسبت به مدل پلاستیک وزن بیشتری دارد و خیلی در معرض خط و خش قرار خواهد داشت. به لحاظ قیمتی هم کلمن پلاستیکی از همه ارزانی تر و بعد کلمن فلزی و در آخر کلمن شیشه ای قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها خواهد داشت.

۴- کلمن استیل:

ساخت و جنس بدنه این سبک از کلمن ها از استیل ضد زنگ است که بسیار مقاوم در مقابل ضربه می باشند. این کلمن ها با قابلیت و امکان محافظت آب سرد و گرم به سبک های متفاوت در بازار وجود دارد. یکی از مشهورترین برند های کلمن استیل جاسمینور میباشد این مارک فعلا در بازار بسیار پربازدید بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

۵- کلمن پذیرایی:

این نوع کلمن ها نیز همان گونه که از نامشان مشخص است برای پذیرایی از آن ها استفاده می شود و در طرح ها و انواع گوناگونی در بازار فروش هستند. مصرف کننده می تواند با توجه به سلیقه خود انواع طرح های آن را انتخاب نماید.