0
محتویات سبد خرید

سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین Aran 28pcs - Italia F

کد کالا :
  • سری : ایتالیااف
  • مناسب برای : 6 نفر
  • تعداد قطعات : 28 پارچه
  • جنس : سفیدترین، شفاف ترین و سخت ترین چینی در دنیا (FDC)
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی
  • ترکیب : پلو 6 - خورش 6 - میوه 6 - پیاله 6 - دیس 2 - نمکدان 2
شما با خرید این محصول 50 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

بررسی سرویس چینی ۲۸ پارچه آران چینی زرین

سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین مناسب برای پذیرایی از 6 نفر است. این سرویس چینی با پیکره طرح اتالیا اف چینی زرین ساخته شده است. آرایه روی این سرویس چینی مجموعه‌ای از گل‌های قرمز است که حسی نوستالژیک را به سفره شما دعوت خواهد کرد.

پیکره ایتالیا اف چینی زرین به طراحی کلاسیک، ظریف و با منحنی‌های زیبا کاملا بی‌نقص به نظر می‌رسد که با ترکیب گل‌های قرمز روی سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین حسی بهاری و سرزنده را به مخاطب خود القا می‌کند.

در خرید ظروف چینی عوامل دیگری نیز مهم هستند که اصولا بانوان ایرانی بر اهمیت آن تاکید دارند. در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم و سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین از این دیدگاه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سبکی ظروف چینی: یکی از عوامل مهم سبک بودن ظروف چینی است. این فاکتور به دلیل تاثیرگذاری بر سلامت بانوان و وزن زیاد در جابه‌جایی مورد توجه اکثر خانم‌ها قرار می‌گیرد. سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین به دلیل مواد اولیه مرغوب جز سرویس‌های سبک دسته‌بندی می‌شود.

مقاومت ظرف چینی در برابر ضربات کوچک و بزرگ: از آنجا که اکثر بانوان تجربه این را دارند که با  اعمال کوچک‌ترین ضربه به برخی از ظروف چینی، ظرف لب‌پر شده یا بشکند و باعث می‌شود که سرویس کامل و زیبای ما، ناقص شود. لذا قبل از خرید ظروف چینی مهم است که از جنس و مقاومت آن آگاه باشید. سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین از ماده اولیه‌ای به نام  FDC ساخته شده است. این ماده از مواد درجه یک در ساخت ظروف چینی در سراسر جهان محسوب می‌شود. استفاده از FDC در ساخت سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین تضمین کننده دوام و کیفیت این سرویس شکیل است.

تنوع ظروف و کاربردی بودن آن: ظروف طراحی شده برای سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین بسیار کاربردی است و با داشتن آن نیازی به تهیه ظرف دیگری برای پذیرایی نخواهید داشت.

امکان استفاده در ماشین ظرفشویی: با پیشرفت تکنولوژی و ورود ماشین ظرفشویی به منازل، یکی از عوامل مورد اهمیت خرید ظروف چینی امکان استفاده از آن در ماشین ظرفشویی است. سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین این تضمین را به شما می‌دهد که بدون هیچ گونه نگرانی از کمرنگ شدن نقوش روی ظرف، آن را تا مدت‌های مدیدی در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

قیمت مناسب: با بررسی سرویس‌های هم رده سرویس چینی 28 پارچه آران چینی زرین متوجه خواهید شد که قیمت این محصول نسبت به کیفیت، دوام و کارایی آن در مقایسه با سرویس‌های موجود در بازار کمتر است.

از طرفی فروشگاه هوم شلف امکان خرید ظروف چینی زرین را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی شما فراهم کرده است. هوم شلف، کالای مورد نظر شما در کمترین قیمت با بهترین بسته‌بندی و سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رساند.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد
28 پارچه
قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی
قابل استفاده در مایکروویو
بشقاب برنج خوری
6 عدد
بشقاب خورشت خوری
6 عدد
بشقاب میوه خوری
6 عدد
پیاله ماست
6 عدد
دیس
1 عدد بزرگ + 1 عدد کوچک
نمکپاش
2 عدد
محصولات مشابه
سوالات متداول
  • ترکیب سرویس 28 پارچه ایتالیا اف:
  • جزئیات بیشتر
  • سالاد خوری کوچک: شش عدد با قطر 14سانتی‌متر

    دیس: دو عدد (با قطر 38 سانتی‌متر و 42 سانتی متر)

    بشقاب غذا خوری: شش عدد با قطر 25 سانتی‌متر

    بشقاب خورش خوری: شش عدد با قطر 22سانتی‌متر

    بشقاب میوه خوری: شش عدد با قطر 19سانتی‌متر

    نمک پاش: دو عدد با گنجایش 55 سی سی

  • نظر به اینکه در طرح روی سرویس چینی منتخب شما طلا یا پلاتین به کار رفته است، رعایت نکات زیر به حفظ زیبایی و آراستگی ظاهر سرویس چینی شما برای سالیان دراز کمک می کند:

    - ظروف چینی آراسته شده با طلا یا پلاتین به راحتی با شوینده های ملایم تمیز می شوند. برای این منظور توصیه می شود از اسفنج مخصوص (به جای سیم ظرفشویی) استفاده شود.

    - اگرچه ظروف طلادار یا پلاتینی چینی زرین نسبت به انواع مشابه موجود در بازار از مقاومت بالاتری در برابر شست وشو برخوردارند، بهتر است این ظروف کمتر در ماشین ظرفشویی شسته شوند، مگر ظروف تزیین شده به روش IGD (دکور داخل لعابی).

    - همانطور که می دانید، قرار دادن  فلزات در اجاق مایکروفر می تواند به خود اجاق و احیاناً ظرف فلزی آسیب برساند. به علت خاصیت فلزی طلا یا پلاتین استفاده شده در تزیین این ظروف، توصیه می شود، از قرار دادن آنها در مایکروفر خودداری نمایید. برای این منظور می توانید از انواع ظروف چینی بدون طلا استفاده کنید.

    - استفاده از مواد سفید کننده مانند وایتکس، برای سلامتی انسان مضر است. لیکن در صورت نیاز از محلول رقیق شده در زمان کوتاه استفاده نمایید وحتی المقدور از تماس مستقیم این مواد با طرح روی ظروف جلوگیری کنید. پیشنهاد می شود از پودر ظرفشویی مرغوب به عنوان جایگزین سفیدکننده استفاده نمایید.

    - پایه های ظروف چینی بنا به ضرورت های فنی تولید فاقد لعاب است و اگرچه به دقت صیقل داده می شوند، به علت سختی بسیار بالای بدنه چینی     می تواند روی سطح لعاب ظروف زیرین و یا میزهای شیشه ای خط و خش ایجاد نماید. به همین دلیل پیشنهاد می شود در زمان دسته کردن ظروف تخت از ساییده شدن شدید آنها روی یکدیگر جلوگیری نمایید. قرار دادن یک دستمال بین ظروف به این منظور کمک می کند.

نظرات کاربران
  • بهزاد نیک رفتار
  • سه شنبه 07 شهریور 1402 - 10:06
  • 0
  • 0
بسیار زیبا طرح مینیمالی داره عاشقش میشین کیفیت خود کالا هم که عالی بود. چینی زرین حرف اولو میزنه
...