0
محتویات سبد خرید

دیس کباب هتلی متوسط چینی زرین

کد کالا :
  • سری : هتلی 49
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 12 عدد
  • طول: 36 سانتی متر
  • عرض: 21 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.

شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

طعم فراموش نشدنی کباب در دیس کبابی متوسط هتلی چینی زرین

باید در نظر داشته‌باشید که همیشه اولین چیزی که مشتری از غذای شما می‌بیند، ظرفی ست که غذا را درون آن سرو کرده‌اید، پس برای یک صاحب هتل که به جزئیات توجه می‌کند و قصد دارد از این طریق، تجربه‌ی بی‌نظیری از حضور در هتلش را برای مشتریان بسازد، توجه به نوع ظرفی که انتخاب می‌کند بسیار مهم است. دیس کباب متوسط هتلی چینی زرین یک انتخاب استاندارد برای هتل شماست.

ابعاد مناسب این ظرف به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی دورچین کباب خود را تزئین کنید و احساس یک غذای خوش طعم را در مشتری خود بسازید. لعاب به کار رفته روی این دیس به گونه‌ای است که آن را برای شستشو با ماشین ظرفشویی کاملا مناسب می‌کند به طوری که با کذشت زمان دچار لک، فرورفتگی و یا شکست نشود. نشان استاندارد روی این ظرف تضمینی ست که به شما می‌گوید در طراحی و ساخت از فلزات خطرناک استفاده نشده و سرو غذا درون آن کاملا بهداشتی است.

انتخاب رنگ سفید برای دیس کبابی هتلی متوسط چینی زرین بهترین انتخاب ممکن است. چرا که علاوه‌ بر ایجاد حس آرامش در مخاطب، طراحی آن را کاملا مناسب برای انواع هتل‌های مدرن و کلاسیک کرده‌است. تفاوتی نمی‌کند که حس و حال هتل شما مدرن یا سنتی باشد، سرو کباب درون یک دیس با کیفیت و زیبا، همیشه احساس حضور در خانه را برای مشتری شما می‌سازد.

سوالات متداول

آیا در صورت بروز هرگونه مشکل، امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟

بله. سایت هوم‌شلف به شما امکان مرجوع کردن کالا را پس از خرید می‌دهد. برای اطلاع از شرایط مرجوعی به صفحه‌ی قوانین و ضوابط ارسال مراجعه کنید.

آیا دیس کبابی هتلی چینی زرین را می‌توان درون ماشین ظرف‌شویی شست؟!

بله. لعاب به کار رفته در این ظرف به گونه‌ای است که شما می‌توانید بدون نگرانی آن را درون ماشین ظرفشویی بشویید. دوام بالا یکی از ویژگی‌های دیس کبابی هتلی چینی زرین است.

آیا می‌توان سایر ظروف هتلی را از سایت هوم شلف خریداری کرد؟

شما می‌توانید انواع محصولات هتلی از قبیل بشقاب برنج خوری، خورش خوری، دیس پیتزا، قوری و هر محصول دیگری که مدنظرتان است را از سایت هوم شلف خریداری نمایید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
عرض
21 سانتی متر
تعداد در کارتن
12 عدد
تعداد
1 عدد
طول
36 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...