0
محتویات سبد خرید

بشقاب خورشت خوری هتلی چینی زرین

کد کالا :
  • سری : هتلی 49
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 24 عدد
  • قطر: 20 سانتی متر
  • ارتفاع: 1.5 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.

شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

بشقاب خورشت خوری هتلی چینی زرین؛ آخرین چاشنی خورشت شما

اگر شما هم می‌خواهید مسافران از هتل شما تجربه‌ی بودن در خانه را دریافت کنند پس باید مراقب باشید غذا را در چه ظرفی جلوی آنها قرار می‌دهید. بشقاب خورشت خوری چینی زرین چاشنی گم شده‌ی خورشت‌های شماست که مثل فوت آخر کوزه‌گری باعث می‌شود تا تجربه‌ی لذیذ هتل شما، فراموش نشدنی‌تر از قبل شود. ابعاد استاندارد این ظرف باعث می‌شود تا غذا را به اندازه کافی درون خود جا دهد و هیچ احساسی از کمبود در مشتری شما ایجاد نشود.

برای هتل‌داران دوام ظروف از هرچیزی مهم‌تر است. لعاب به کار رفته در بشقاب خورشت خوری هتلی چینی زرین به گونه‌ای است که با گذر زمان دچار لک، فرورفتگی و یا فرسایش نمی‌شود. قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی یکی دیگر از خصوصیت‌هایی ست که نشان می‌دهد بشقاب خورشت خوری هتلی چینی زرین تا چه اندازه در دیس پذیرایی هتل شما خالی است. اگر می‌خواهید طعم خورشت‌های محبوب ایرانی را به اوج برسانید، باید همیشه بدانید که چه ظرفی را برای این کار انتخاب می‌کنید. انتخاب بشقاب خورشت خوری باکیفیت به مشتری این احساس را می‌دهد که شما روی تمام جزئیات حساس هستید و با کنار هم گذاشتن درست قطعات پازل بهترین تجربه‌ی ممکن از حضور در هتل‌تان را برای مشتری می‌سازید.

اگر می‌خواهید هتل شما یک هارمونی صمیمی و خودمانی برای مسافران خسته و از راه رسیده ایجاد کند، هیچ چیز بهتر از انتخاب ظروفی با رنگ سفید نیست. رنگ سفید اساسا رنگ آرامش، دوستی و صلح است و انتخاب ظرفی با این رنگ به سرعت باعث می‌شود تا مسافر هتل شما با فضا ارتباط برقرار کند و احساس در خانه بودن کند.

سوالات متداول

آیا بشقاب خورشت خوری چینی زرین قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد؟

بله. لعاب به کار رفته در این محصول به گونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

در هر کارتون چه تعداد بشقاب‌های خورشت خوری قرار دارد؟

هر کارتون شامل 24 عدد بشقاب در قطر 20 و ارتفاع 1.5 سانتی متر می‌شود.

آیا بشقاب‌های خورشت خوری چینی زرین شامل خدمات پس از فروش می‌شوند ؟

بله. مانند هر محصول دیگری در فروشگاه هوم شلف، بشقاب‌های خورشت خوری چینی زرین نیز شامل خدمات پس از فروش می‌شوند.

آیا بشقاب خورشت چینی زرین دارای نشان استاندارد می‌باشد؟

بله. محصولات چینی زرین دارای نشان سلامت و استاندارد می‌باشند که نشان دهنده‌ی عدم وجود مواد مضر در ترکیب سازنده‌ی آنهاست.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
24
تعداد
1 عدد
قطر
20 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    • نامی
    • شنبه 04 شهریور 1402 - 10:06
    • 0
    • 0
    شفاف بدون زدگی و لک. به نظرم به هر سرویسی میاد.
    ...