0
محتویات سبد خرید

دیس کباب کوچک هتلی چینی زرین

کد کالا :
  • سری : هتلی 49
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 12 عدد
  • طول: 32 سانتی متر
  • عرض: 18 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.

شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

ظریف و کاربردی مثل دیس کوچک کباب هتلی چینی زرین

انتخاب ظروف سرو غذا یکی از مهم‌ترین چالش‌های هر هتل‌دار خوش سلیقه و جزئی نگری هست که قصد دارد بهترین تجربه‌ی ممکن را برای مشتری خود بسازد. دیس کبابی چینی زرین یک انتخاب غیر قابل جایگزین برای یکی از محبوب‌ترین غذاهای هتل شماست. ابعاد استاندارد این محصول باعث می‌شود تا کباب شما به خوبی درون ظروف جلوه پیدا کند و همچنین فضای کافی را برای تزئین و دورچین در اختیار شما قرار می‌دهد. رنگ سفید دیس کبابی چینی زرین نگرانی شما را از بابت ست شدن آن با سایر ظروف راحت راحت کرده است. همانطور که می‌دانید رنگ سفید به خوبی در ترکیب با سایر رنگ‌ها و طرح‌ها زیبایی خودش را نشان می‌دهد و طعم دلنشین دیس شما را چند برابر می‌کند.

طراحی ظریف و حساب شده‌ی این محصول به گونه‌ای است که باعث ایجاد احساس صمیمیت در مشتری شما می‌شود. فراموش نکنید چیزی که برای یک هتل بسیار مهم است، این است که بتواند احساس حضور در خانه را برای مشتریان ایجاد کند، شما با انتخاب دیس کباب هتلی چینی زرین احساس بودن در خانه را برای مشتری خود می‌سازید. در مورد کیفیت ساخت این محصول باید بدانید که چینی زرین به عنوان صادرکننده‌ی مرغوب‌ترین ظروف چینی در بازار شناخته شده است و در تولید ظروف از به روزترین ماشین‌آلات استفاده می‌شود که نتیجه‌ی آن تولید ظرف‌های با دوام بالا ست به طوری با گذشت زمان نیز کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد. فراموش نکنید که انتخاب محصول با کیفیت تضمین اعتبار هتل شما خواهدبود.

سوالات متداول

آیا دیس کبابی چینی زرین قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد؟

بله. یکی از نکات مثبت در مورد دیس کبابی چینی زرین این است که کاملا برای شستشو با ماشین ظرفشویی مناسب است.

آیا این محصول از دوام بالایی برخوردار است؟

دیس کبابی چینی زرین به مرور زمان دچار لک و فرورفتگی نمی‌شود و تا سال‌های سال خیال شما را از انتخاب طرف مشابه راحت می‌کند.

ابعاد دیس کبابی چینی زرین چقدر است؟

این دیس با ابعاد 32 در 18 سانتی متر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا امکان مرجوع کردن دیس کبابی چینی زرین پس از خرید وجود دارد؟

بله. امکان مرجوعی کالا پس از هر خرید برای شما وجود دارد. کافی ست با مراجعه به برگه‌ی ضوابط و قوانین ارسال نسبت به شرایط مرجوعی کالا، اقدام به مرجوعی کالای مورد نظر خود نمایید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
عرض
18 سانتی متر
تعداد در کارتن
12 عدد
تعداد
1 عدد
طول
32 سانتی متر
ارتفاع
1.5 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...