0
محتویات سبد خرید

سرویس چینی 102 پارچه ویلیج چینی زرین (12 نفره)

کد کالا :
  • سری : ایتالیااف
  • مناسب برای : 18 نفر
  • تعداد قطعات : 102 پارچه
  • جنس : سفیدترین، شفاف ترین و سخت ترین چینی در دنیا (FDC)
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی
  • ترکیب : پلو 18 - خورش 12 - میوه 18 - پیاله 12 - سوپخوری 1 - فنجان 12 - نعلبکی 12 - قوری 1 - قندان 1 - شکرریز 2 - کاسه سالاد 1 - دیس 3 - نمکدان 6

شما با خرید این محصول 100 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

سرویس چینی 102 پارچه ویلیج چینی زرین یکی از 63 آرایه‌ای است که برای پیکره طرح اتالیاافِ چینی زرین طراحی شده است. بدنه و پیکره این مجموعه که بسیار کلاسیک و با خطوط منحنی و نرم طراحی شده است زیبایی و ظرافت بی‌نظیری به این مجموعه بخشیده است.

ترکیب رنگی استفاده شده بر روی این سرویس چینی، ترکیبی از رنگ‌های خاکستری و زرد است که ترکیب رنگی جوان، زنده و پویایی است. استفاده از این سرویس چینی بر روی میز پذیرایی شما می‌تواند نشان دهنده روحیه امیدوار، مستقل و قدرتمند شما باشد.

از طرفی طرح‌های استفاده شده بر روی سرویس چینی 102 پارچه ویلیج چینی زرین طرح‌واره‌هایی از یک زندگی روستایی را به نمایش می‌گذارد که احساس شادی و نشاط را از دیدن آن به شما القا خواهد کرد. تلفیق این طرح‌واره‌ها با ترکیب رنگی زرد و خاکستری و پیکره کلاسیک این مجموعه، ترکیبی پرنشاط و پویا را به سرویس پذیرایی شما اهدا خواهد کرد. هوم شلف به افرادی که سلیقه‌ای جوان پسند و پرنشاط دارند توصیه می‌کند که سرویس چینی 102 پارچه ویلیج چینی رزین را تهیه کنند.

بانوان ایرانی در خرید ظروف چینی فاکتورهای مختلفی را مورد توجه قرار می‌دهند. ازجمله این فاکتورها می‌توان به: مقاومت، وزن ظروف، قیمت، امکان استفاده در ماشین ظرفشویی و مایکروفر اشاره کرد. در ادامه به بررسی این کالای ارزشمند ایرانی نسبت به فاکتورهای معرفی شده در بالا می‌پردازیم.

ظروف سبک هم در هنگام شست و شو و در هنگام جابه‌جایی و حمل و نقل باعث آسیب رساندن به دست نخواهد شد. سرویس چینی 102 پارچه ویلیج چینی زرین از لحاظ وزن جز ظروف چینی سبک دسته‌بندی می‌شود و به خوبی این فاکتور را رعایت کرده است.

مصرف کنندگان این محصول امکان استفاده از آن را هم در مایکروفر و هم در ماشین ظرفشویی خواهند داشت. چینی زرین تضمین می‌کند که در صورت قرار دادن این سرویس در ماشین ظرفشویی لطمه‌ای به رنگ و لعاب آن وارد نخواهد شد و در دراز مدت رنگ آن به همان صورت باقی خواهد ماند.

یکی دیگر از دغدغه‌های اساسی و مهم در هنگام خرید ظروف چینی مقاومت بالای ظرف چینی در مقابل ضربات کوچک و بزرگ است. در بسیاری از مواقع ظروف چینی بی‌کیفیت با وارد شدن کوچک‌ترین ضربه‌ای لب‌پر شده و زیبایی خود را از دست می‌دهند. سرویس چینی 102 پارچه ویلیج چینی زرین از این بابت امتحان خود را به مشتریان پس داده است. دوام بالای این محصول مدیون جنس آن است که به چینی  FDC معروف است. این چینی یکی از مرغوب‌ترین، شفاف‌ترین و بادوام‌ترین نوع چینی در سراسر دنیا به حساب می‌اید.

از نظر قیمت نیز به تناسب تعداد پارچه‌های موجود در این سرویس چینی و کیفیت آن یکی از مقرون به صرف‌ترین سرویس‌های چینی است که در بازار موجود می‌باشد. این سرویس چینی طیف وسیعی از کاربردهای ظورف پذیرایی را پوشش می‌دهد و با خرید آن نیازی به خرید ظروف پذیرایی دیگری نخواهید داشت که این خود باعث می‌شود از پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید ظروف دیگر جلوگیری کنید.

اگر قصد خرید ظروف چینی زرین را دارید می‌توانید از فروشگاه هو شلف این ظروف را بدون نیاز حضور فیزیکی و به صورت اینترنتی، در کوتاه‌ترین زمان با بهترین بسته‌بندی و کمترین هزینه درب منزل خود دریافت کنید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
فنجان و نعلبکی
12 عدد با قطر 8 سانتی‌متر و 12 عدد با قطر 14 سانتی‌متر
سوپ خوری درب دار
1+1 عدد با گنجایش 3250 سی‌ سی (2 پارچه)
قوری چای با در
1+1 عدد با گنجایش 900 سی سی (2 پارچه)
قندان با در
1+1 عدد با گنجایش 355 سی سی (2 پارچه)
تعداد
102 پارچه
قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی
قابل استفاده در مایکروویو
بشقاب برنج خوری
18 عدد با قطر 25 سانتی‌متر
بشقاب خورشت خوری
12 عدد با قطر 22 سانتی‌متر
بشقاب میوه خوری
18 عدد با قطر 19 سانتی‌متر
پیاله ماست
12 عدد با قطر 14 سانتی‌متر
دیس
3 عدد با قطر (42 × 1) + (38 × 2) سانتی‌متر
کاسه سالاد
1 عدد با قطر 25 سانتی‌متر
نمکپاش
6 عدد با گنجایش 55 سی سی
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    • رضازاده
    • چهار شنبه 25 مرداد 1402 - 18:05
    • 0
    • 0
    زرین همیشه عالی بوده خیلی طرحشو دوست دارم جلوه خاصی داره :)
    ...