0
محتویات سبد خرید

گلدان بزرگ ویلیج چینی زرین

کد کالا :
  • گلدان رعنا سایز بزرگ
  • آرایه: ویلیج
  • قطر 15 سانتی متر
  • ارتفاع 22 سانتی متر
  • سفیدترین، شفاف ترین و سخت ترین چینی در دنیا (FDC)
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی

شما با خرید این محصول 4 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

گلدان بزرگ ویلیج چینی زرین برای تکمیل شدن میز پذیرایی شما همراه با سرویس این طرح، طراحی شده است. این گلدان ظریف با طرحی که با آرایه سرویس ویلیج مزین شده است، دیزاین بی‌نقصی را به شما ارائه می‌دهد.

این گلدان پیکره‌ای از سری ایتالیا اف چینی زرین را دارد که طرح روی آن یک زندگی روستایی را به تصویر می‌کشد. ترکیب رنگی استفاده شده بر روی این گلدان، ترکیبی از رنگ‌های زرد و خاکستری است که حسی از امید، تراوط و سرزندگی را به مخاطب القا می‌کند. از آنجا که انتخاب هر یک از اکسسوری‌های منزل شما، بیان کننده روحیه و شخصیت شما می‌باشد، با انتخاب این گلدان مخاطب منزل شما از شخصیت شما فردی سرزنده، با نشاط و پویا را برآورد خواهد کرد.

در انتخاب و خرید ظروف چینی فاکتورهای اساسی از قبیل: جنس ظرف، دوام رنگ، مقاومت در برابر ضربات کوچک و بزرگ، قابلیت شست و شو با مشاین ظرفشویی و ... همیشه مد نظر است. در ادامه به بررسی این گلدان از نقطه نظرهایی که در بالا به آن اشاره کردیم می‌پردازیم.

جنس این گلدان از FDC ساخته شده است که یکی از مقاوم‌ترین و با دوام‌ترین مواد استفاده شده در ظروف چینی در سراسر جهان است. مقاومت این ماده در برابر ضربات کوچک و بزرگ زیاد است. بنابراین خریداران این محصول دغدغه‌ای بابت لب‌پر شدن آن نخواهند داشت.

استفاده از ماشین ظرف شویی و مواد شوینده هیچگونه آسیبی به نقش روی گلدان نخواهد رساند و شما بدون دغدغه می‌توانید گلدان بزرگ ویلیج چینی زرین را بشویید و یا در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

همان طور که اشاره شد متریال استفاده شده در گلدان بزرگ ویلیج چینی زرین، FDC است که ماده‌ای سبک وزن است، به همین خاطر وزن این گلدان نیز چیزی حدود 780 گرم است که در مقایسه با گلدان‌های مشابه خود، سبُک وزن برآورد می‌شود.

بعد از خرید برخی از ظروف چینی متوجه می‌شویم که کیفیت رنگ و جلای آن در سطح پایینی قرار دارد و در اصطلاح عام آن کدر است. ولی شفافیت رنگ و لعاب گلدان بزرگ ویلیج چینی زرین از کیفیت بالایی برخوردار است. برق روی گلدان چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره نگه خواهد داشت.

با توجه به کیفیت و دوام محصول، قیمت گلدان بزرگ ویلیج چینی زرین بسیار مناسب است. از طرفی با خرید خود از فروشگاه هوم شلف آن را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خود، آن را با قیمتی مناسب‌تر از باقی فروشگاه‌ها درب منزل دریافت کنید.

هوم شلف خرید ظروف چینی زرین را به صورت اینترنتی با قیمت مناسب، بسته‌بندی عالی و با تحویل در کمترین زمان برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد
1 عدد
ارتفاع
22 سانتی متر
قطر
15 سانتی متر
قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...