0
محتویات سبد خرید

گلدان متوسط فلورانس چینی زرین

کد کالا :
  • گلدان رعنا سایز متوسط
  • آرایه: فلورانس
  • قطر 13 سانتی متر
  • ارتفاع 19 سانتی متر
  • سفیدترین، شفاف ترین و سخت ترین چینی در دنیا (FDC)
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی

شما با خرید این محصول 3 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

اگر به موزه ظروف چینی که در شهرهای مختلف کشور پهناورمان ایران قرار دارند، رفته باشید قطعا با دیدن گلدان متوسط فلورانس چینی زرین به یاد ظروف چینی نفیسی خواهید افتاد که در ادوار مختلف تاریخی از طرف حکام چین به پادشاهان ایرانی اهدا شده است. گلدان متوسط فلورانس چینی زرین دارای نقوشی آبی رنگی است که بر زمینه سفید گلدان خودنمایی می‌کند. بدنه و پیکره کلی گلدان از طرح ایتالیا اف چینی زرین پیروی می‌کند که طراحی بسیار ظریف و کلاسیکی دارد. پیکره این گلدان از خطوط ملایم و منحنی‌های زیبایی تشکیل شده است که زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

وجود آرایه‌های آبی رنگ و ترکیب رنگی سفید و آبی، انتخاب این گلدان را به انتخابی بی‌زمان برای شما بدل خواهد کرد. به این معنا که با حضور این گلدان در اکسسوری‌های منزل خود هیچگاه حس نمی‌کنید که این گلدان از مد افتاده و یا تاریخ انقضای استفاده از آن سر رسیده است. از طرفی به این دلیل که طرح آبی و سفید در طیف وسیعی از لوازم استفاده می‌شود، انتخاب و ست کردن آن با دیگر لوازم منزل کاری بس آسان خواهد بود.

در صورتی که قصد خرید سرویس چینی هم دارید باید بدانید که امکان خرید سرویس چینی 102 پارچه و 26 پارچه این آرایه با پیکره ایتالیا اف نیز برای خرید شما وجود دارد.

از طرفی در انتخاب گلدان جهت خرید باید در نظر داشته باشیم رنگ آرایه روی آن را طوری انتخاب کنیم با رنگ گل‌های که قرار است در آن قرار بگید همنشینی و هماهنگی داشته باشد. از آنجایی که آبی از رنگ‌های اصلی محسوب می‌شود با اکثریت رنگ‌ها همنشینی و هماهنگی خواهد داشت.

از دیگر عواملی که در خرید ظروف چینی باید در نظر داشته باشید: دوام و مقاومت ظرف در برابر ضربات، ماندگاری رنگ، امکان استفاده در ماشین ظرفشویی و ... است.

از نظر مقاومت، گلدان متوسط فلورانس چینی زرین از ماده اولیه‌ای به نام FDC ساخته شده که این ماده جز بهترین و مقاومت‌ترین مواد در دنیا در برابر ضربات محسوب می‌شود. البته لازم به ذکر است که کیفیت این ماده باعث براق شدن و شفافیت رنگ ظروف چینی نیز خواهد شد.

طبق نظرات مشتریانی که سال‌هاست مصرف کننده چینی زرین هستند، ماندگاری آرایه‌ها و رنگ‌های به کار برده شده در ظروف چینی زرین تضمین شده است. از نظر قیمت نیز این گلدان در مقایسه با محصولات مشابه و با کیفیت مشابه در کمترین قیمت ممکن در دسترس مخاطبین خود قرار گرفته است. لازم به ذکر است که هوم شلف با قصد جلب رضایت مشتریان این خود قیمت گلدان متوسط فلورانس چینی زرین را با کمترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

اگر قصد خرید ظروف چینی زرین و گلدان متوسط فلورانس چینی زرین را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه هوم شلف اقدام به خرید کنید. هوم شلف این محصول درخواستی شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در بسته بندی و البته امکان خرید با کمترین قیمت، به دست شما خواهد رساند.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد
1 عدد
ارتفاع
19 سانتی متر
قطر
13 سانتی متر
قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...