0
محتویات سبد خرید

سرویس چینی 102 پارچه آران چینی زرین (12 نفره)

کد کالا :
  • سری : ایتالیااف
  • مناسب برای : 18 نفر
  • تعداد قطعات : 102 پارچه
  • جنس : سفیدترین، شفاف ترین و سخت ترین چینی در دنیا (FDC)
  • دکور شده با پلاتین
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی
  • ترکیب : پلو 18 - خورش 12 - میوه 18 - پیاله 12 - سوپخوری 1 - فنجان 12 - نعلبکی 12 - قوری 1 - قندان 1 - شکرریز 2 - کاسه سالاد 1 - دیس 3 - نمکدان 6

شما با خرید این محصول 100 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

سرویس چینی 102 پارچه آران چینی زرین یکی از محبوب‌ترین و پر تقاضاترین محصولات چینی زرین است. این سرویس چینی کامل به دلیل قیمت مناسب، زیبایی و ظرافت، دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه نظر بسیاری از مصرف کنندگان خود را جلب کرده است. به همین دلیل بسیار از مصرف کنندگان خرید سرویس 102 پارچه زرین طرح ایتالیااف را به باقی افراد توصیه می‌کنند.

سرویس چینی 102 پارچه آران چینی زرین برای مهمانی 18 نفره طراحی شده است. انتخاب این سرویس به افرادی پیشنهاد می‌شود که سلیقه‌ای خاص و کلاسیک دارند. طرح گل رز روی سرویس چینی 102 پارچه آران چینی زرین سبک کلاسیک ایتالیایی را روی سفره شما نمایش خواهد گذاشت. براق بودن لعاب در کنار استفاده از طرح گل‌های رز قرمز در این ظروف سفره و میز پذیرایی شما را به طرز شگفت‌انگیزی پر رنگ و لعاب و زنده خواهد کرد. رنگ نقره‌ای استفاده شده در لبه ظروف جلوه ویژه و خاصی را به آن بخشیده است. کیفیت و ظرافت در ساخت این سرویس چینی بی‌نظیر زیبایی آن را دو چندان کرده است.

از طرفی تعدد انواع ظروف مورد نیاز در این سرویس برای سرو غذا، پذیرایی میوه، سرویس چای خوری و مهمانی عصرانه و صبح‌گاهی شما را از خرید هر ظرف دیگری که برای پذیرایی لازم است بی‌نیاز خواهد کرد.

در خرید ظروف چینی سبک بودن ظروف، یکی از فاکتورهای اساسی است که هر کدبانوی ایرانی به آن توجه می کند. در طراحی سرویس چینی 102 پارچه آران چینی زرین به خوبی این موضوع در نظر گرفته و رعایت شده است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای خرید سرویس ظروف چینی، مقاومت در برابر ضربه‌های کوچک است. اکثر ما تجربه لب‌پر شدن ظروف چینی را داریم. عدم مقاومت در برابر ضربه‌های این چنینی باعث لب‌پر شدن ظروف می‌شود که در حقیقت سرویس ظروف را ناقص و معیوب می‌کند و اکثر خانم‌ها از استفاده از اینگونه ظروف ناقص برای پذیرایی اجتناب می‌ورزند. مواد مصرف شده در سرویس چینی 102 پارچه آران چینی زرین طوری در نظر گرفته شده است که در برابر ضربات کوچک و بزرگ مقاومت لازم را خواهد داشت و نگرانی بانوان را در این زمینه به طور کامل برطرف می‌کند.

با خیال راحت و بدون دغدغه این سرویس چینی را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. بدون اینکه کوچکترین تغییر رنگی را در ظروف احساس کنید، سالیان دراز این ظروف اصیل را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت مناسب این سرویس نیز یکی دیگر از عواملی است که در محبوبیت این کالای ایرانی نقش بسزایی داشته است. با توجه به کیفیت و تعداد پارچه‌های این سرویس در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار سرویس چینی 102 پارچه آران چینی زرین قیمت بسیار منصفانه‌تری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای خرید ظروف چینی زرین می‌توانید از فروشگاه هوم شلف به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام کنید. هوم شلف این سرویس چینی را در کمترین زمان و با بهترین بسته بندی و نازلترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
فنجان و نعلبکی
12 عدد با قطر 8 سانتی‌متر و 12 عدد با قطر 14 سانتی‌متر
سوپ خوری درب دار
1+1 عدد با گنجایش 3250 سی‌ سی (2 پارچه)
قوری چای با در
1+1 عدد با گنجایش 900 سی سی (2 پارچه)
قندان با در
1+1 عدد با گنجایش 355 سی سی (2 پارچه)
تعداد
102 پارچه
قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی
قابل استفاده در مایکروویو
بشقاب برنج خوری
18 عدد با قطر 25 سانتی‌متر
بشقاب خورشت خوری
12 عدد با قطر 22 سانتی‌متر
بشقاب میوه خوری
18 عدد با قطر 19 سانتی‌متر
پیاله ماست
12 عدد با قطر 14 سانتی‌متر
دیس
3 عدد با قطر (42 × 1) + (38 × 2) سانتی‌متر
کاسه سالاد
1 عدد با قطر 25 سانتی‌متر
نمکپاش
6 عدد با گنجایش 55 سی سی
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    • مینا زحمتکش
    • دوشنبه 29 آبان 1402 - 17:08
    • 0
    • 0
    مگه از این قشنگتر هم داریم :) طرح قشنگ کیفیت عالی بسته بندی عالی همه چی تمام
    ...