0
محتویات سبد خرید

بشقاب خورشت خوری هتلی توس چینی (سایز 21)

کد کالا : 222
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 36 عدد
  • قطر: 21 سانتی متر
  • ارتفاع: 3 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

در انتخاب سرویس هتلی، مهم‌ترین پارامتر باید کیفیت بالای محصول باشد. ظروف چینی که برای هتل انتخاب می‌شوند باید قابلیت شستشو پذیری بالایی داشته‌باشند و به مرور زمان دچار لک یا فرورفتگی نشوند. تضمین اصلی برای کیفیت یک محصول، نشان استاندارد و گواهی سلامت آن است که تضمین می‌کند در ساخت آن از فلزات مضر و خطرناک استفاده نشده‌است.

همچنین باید در نظر داشته‌باشید که تمام ظروف چینی موجود در بازار مناسب برای شستشو با ماشین ظروف‌شویی نیستند و پیش از انتخاب محصول باید حتما از این مورد اطمینان حاصل نمایید.

مزیت عمده سرویس هتلی توس چینی

همانطور که گفتیم مهم‌ترین پارامتر در انتخاب سرویس هتلی مناسب، کیفیت بالای آن است. کارخانه توس چینی با بیش از ۴ دهه فعالیت در صنعت ساخت ظروف چینی، نامی آشنا محسوب می‌شود که انتخاب آن تضمین کننده‌ی کیفیت بالای محصولات است. لعاب به کار رفته در این ظروف در برابر حرارت و ضربه کاملا مقاوم است و با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد.

یکی دیگر از مزیت‌های محصولات توس چینی، سبک‌ بودن آنهاست که نشان از کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده‌‌شان دارد. کیفیت مواد تشکیل دهنده‌ی ظروف توس چینی این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی بتوانید از ماشین ظرف شویی برای شستشوی آنها استفاده نمایید، بدون اینکه با گذشت زمان دچار افت کیفیت شوند.

انتخاب محصولات توس چینی، به واسطه‌ی نام آشنایی که در ذهن مخاطب دارند، کیفیت خدمات‌دهی شما را نزد مشتریان‌تان افزایش می‌دهند و این احساس را به وجود می‌آورند که در هتل شما تمام خدمات در بالاترین سطح ممکن ارائه می‌شوند.

سایر محصولات توس چینی که نباید از کنارشان به سادگی بگذرید

تنوع بالای محصولات توس چینی مزیتی است که کار شما را برای تکمیل سرویس چینی هتل‌تان بسیار آسان می‌کند. این سری از محصولات توس چینی با رنگ سفید و طراحی ساده‌ای که دارند برای دو دسته از هتل‌ها بسیار مناسبند. سری اول گروهی از هتل‌ها هستند که طراحی سنتی دارند و انتخاب ظروف سفید می‌تواند تکمیل کننده‌ی احساس صمیمیت آنها باشد.

و گروه دوم هتل‌هایی هستند که طراحی مدرن آنها با استفاده از رنگ سفید، که همواره در فضاهای مدرن به کرات استفاده می‌شود، کامل‌تر می‌شود. این سری از محصولات توس چینی شامل برنج‌خوری، فنجان چای خوری، قوری، ظروف مخصوص پیتزا و سینی نمک‌پاش می‌شود که می‌تواند به طور کامل نیاز شما را برآورده کند.

سوالات متداول:

راه تشخیص ظروف چینی باکیفیت چیست ؟

اول از همه باید مراقب باشید که ظرف شما حتما نشان استاندارد و برچسب سلامت داشته‌باشد. این کار برای اطمینان از نبود فلزات خطرناک در ترکیب ظروف ضروری است.

نکته دوم که باید مدنظر داشته‌باشید مقاومت ظرف در برابر لکه‌پذیری است. بررسی میزان مقاومت در برابر شستشو و نشتی آب نیز از دیگر مواردی هستند که حتما مورد توجه قرار دهید.

آیا در صورت بروز مشکل، امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟

بله، امکان مرجوعی کالا برای شما به طور کامل فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر از منوی راهنمای خرید وارد صفحه‌ی بازگرداندن کالا شوید.

آیا ظروف چینی هتلی شامل خدمات پس از فروش می‌شوند؟

بله این محصولات شامل خدمات پس از فروش می‌شوند.

چطور می‌توانیم از زمان ارسال سفارش خود مطلع شویم؟

امکان پیگیری سفارش به صورت مرحله به مرحله در سایت فراهم است. برای این کار تنها کافی ست وارد قسمت پیگیری سفارش شوید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
36
ارتفاع
3 سانتی متر
قطر
21 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...