0
محتویات سبد خرید

دیس مستطیل هتلی توس چینی (سایز ۱۴)

کد کالا : 15
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 12 عدد
  • طول: 34 سانتی متر
  • عرض: 22 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

دیس ۱۴ مستطیلی هتلی توس چینی؛ انتخابی مدرن از برندی با سابقه

یکی از شیرین‌ترین خاطرات ما ایرانی‌ها، طعم عطر برنج‌های خوشمزه‌ای ست که از سفره‌ی مادران و مادربزرگ‌هایمان طعم صمیمیت را زیر زبان‌مان می‌کشاند. دیس‌های مینیمال هتلی توس چینی با طراحی ظریف و رنگ سفید خود، خاطرات شیرین دوران کودکی از عطر غذای مادر بزرگ را در ذهن مشتریان شما تداعی می‌کنند.

دیس مستطیل هتلی توس چینی سایز ۱۴ از دل همین سبک طراحی دلپذیر متولد شده و رضایت میهمانان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بدون شک این شیوه طراحی منحصر به فرد یکی از دلایل شناخته شدن محصولات توس چینی در سراسر کشور است. به‌طوری مشاهده‌ی نام آن این اطمینان را به مشتریان شما می‌دهد که کیفیت سرویس دهی هتل شما در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

دیس مستطیلی هتلی سایز ۱۴ توس چینی: بالاترین کیفیت، به صرفه‌ترین قیمت

برای یک هتل بیش از هرجایی کیفیت ظروف مورد استفاده اهمیت دارد. مقاومت دربرابر شکستگی و تورفتگی، ضدلک بودن و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی از جمله مواردی هستند که برای انتخاب ظروف هتل در نظر گرفته می‌شوند. باید گفت که توس چینی انتخاب شما را راحت کرده است.

ظروف توس چینی درعین دارا بودن بالاترین درجه کیفیت و برخورداری از نشان استاندارد و سلامت، از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند و بدین ترتیب هرآنچه شما برای انتخاب ظروف خود نیاز دارید را در اختیارتان میگذارند.

سوالات متداول

آیا دیس مستطیلی توس چینی سایز ۱۴ شامل خدمات پس از فروش می‌شود؟

بله. تمامی محصولات سایت هم شلف از خدمات پس از فروش برخوردار هستند. این محصول نیز از شامل خدمات پس از فروش می‌شود.

برند توس چینی چه محصولات دیگری در زمینه هتلداری ارائه کرده است؟

این برند از همان ابتدا با هدف تولید انواع ظروف چینی خانگی و هتلی آغاز به کار کرده است و انواع ظروف مورد نیاز برای پذیرایی در هتل شامل، فنجان، قوری، انواع کاسه‌ها و بشقاب‌ها، نمکدان و ... را تولید نموده است. شما می‌توانید محصولات دیگر برند توس چینی از سری ظروف هتلی را در هوم شلف پیدا کنید.

چطور می‌توان محصول خریداری شده را در سایت هم‌شلف پیگیری کرد؟

سایت هوم شلف در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از بهترین روش‌های ارسال کالا ظرف انتخابی شما را به دستتان می‌رساند. برای پیگیری سفارش خود باید وارد صفحه پیگیری سفارشات شوید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
عرض
22 سانتی متر
تعداد در کارتن
12 عدد
تعداد
1 عدد
طول
34 سانتی متر
ارتفاع
3 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...