0
محتویات سبد خرید

فنجان هتلی چینی نسترن

کد کالا : 119
  • تعداد در کارتن: 72 عدد
  • حجم: 200 سی سی
  • قطر: 8 سانتی متر
  • ارتفاع: 5.5 سانتی متر
  • توجه: این محصول نسبت به موارد مشابه خود کیفیت پایینتری داشته و برای مصرف خانگی توصیه نمیشود.
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

لذت نوشیدن چای و قهوه در فنجان هتلی چینی نسترن سایز 8

پس از مدتی طولانی تحمل مسیر تا رسیدن به مقصد یا یک روز کامل گشت و گذار در سفر، هیچ چیز مانند نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه خستگی را از بین نمی‌برد. اما مراقب باشید. سرو کردن چای و قهوه در فنجان یا استکانی بدفرم یا پر از لکه بدون شک نتیجه‌ای بالعکس خواهد داشت و میهمان شما را از خدمات هتلتان ناامید خواهد کرد. فنجان هتلی چینی نسترن، با بهترین طراحی و کیفیت رنگ حس ناب نوشیدن چای یا قهوه را پس از خستگی یک گشت و گذار طولانی مدت در شهر شما برای میهمانانتان به ارمغان خواهد آورد. استفاده از رنگ سفید و طراحی مینیمال به شما این اجازه را خواهد داد که این فنجان را به خوبی با هر کدام از المان‌های هتل خود، با هر طرح و رنگی، ست کنید. اگر به دنبال فنجانی با طراحی ساده هستید که ساختار آن بهترین حس را در میهمان شما ایجاد کند فنجان هتلی چینی نسترن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

فنجان هتلی چینی نسترن سایز 8، یک انتخاب به صرفه

یکی از نکاتی که هتلداران همیشه برای خریداری ظروف مورد نظر خود در نظر دارند، مقرون به صرفه بودن محصول مورد نظر است. و البته نکته مهمی است، چرا که ظروف هتلی، در معرض آسیب‌های گوناگون بوده و هتلداران ناچارند با فاصله زمانی نه چندان زیاد نسبت به تعویض ظروف خود اقدام کنند. فنجان هتلی چینی نسترن، با قیمتی کاملا مناسب، بهترین فنجان ممکن برای هتل شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه و رضایت‌بخش برای سرویس پذیرایی هتل خود هستید فنجان چینی نسترن بهترین انتخاب خواهد بود.

سوالات متداول

آیا امکان خرید محصولات دیگر برند چینی نسترن در سایت هوم شلف وجود دارد؟

بله. شما با جستجو در سایت هوم شلف نه تنها به محصولات دیگر این برند از جمله قندان و انواع بشقاب و کاسه‌های هتلی دسترسی خواهید داشت، بلکه می‌توانید تاریخچه این برند، گستردگی محصولات آن و دیگر اطلاعات مربوطه را مطالعه کنید.

آیا امکان اطلاع پیدا کردن از زمان دقیق ارسال سفارش خود در سایت هوم شلف وجود دارد؟

بله. سایت هوم شلف امکان پیگیری سفارشات را برای شما فراهم کرده است. شما عزیزان با مراجعه به قسمت مربوطه در سایت می‌توانید از مراحل دقیق ارسال سفارشات خود را مشاهده کنید.

آیا پس از ثبت سفارش امکان مرجوع کردن ظروف چینی نسترن وجود دارد؟

بله. سایت هوم شلف این امکان را برای شما همراهان عزیز فراهم کرده است تا حس اطمینان و آسودگی خیال در هنگام خرید را برای شما عزیزان به وجود آورد.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
72 عدد
حجم
200 سی سی
ارتفاع
5.5 سانتی متر
قطر
8 سانتی متر
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...