0
محتویات سبد خرید

پیتزا خوری هتلی چینی نسترن

کد کالا : 20
  • تعداد در کارتن: 10 عدد
  • قطر: 24 سانتی متر
  • ارتفاع: 3.5 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 2 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 پیتزاخوری چینی نسترن؛ آخرین چاشنی پیتزای شما

پیتزاخوری چینی نسترن در کنار دیگر محصولات هتلی این برند برای پذیرایی از میهمانان شما طراحی شده است. بدون شک امروزه پیتزا، خواه از نوع ایتالیایی و شکل ورقه‌ای‌اش خواه از نوع آمریکایی و پرقطرش، غذای اصلی هر منویی را شکل می‌دهد. اما اینکه پیتزا در چه ظرفی سرو شود شاید موضوعی باشد که کمتر هتلدار و رستورانداری به آن توجه می‌کند. به یاد داشته باشید که در مواجهه با هرنوع غذایی ابتدا چشم ما با آن روبه‌رو می‌شود و بعد زبانمان. پس مهم است که پیتزای لذیذی که پختید را در چه ظرفی سرو می‌کنید.

پیتزاخوری چینی نسترن با طراحی چشم‌گیر خود حس میهمان شما در رویارویی با پیتزا را تکمیل خواهد کرد. طراحی گرد متناسب با هر سایز پیتزا و رنگ سفید آن به شما این امکان را می‌دهد تا هرفرد با هرسلیقه‌ای را راضی و خوشحال نگه دارید. دسته‌های این ظرف در عین زیبایی و دیزاین مینیمال خود به شکلی طراحی شده‌اند که به راحتی در دستان شما جای بگیرند و حس آرامشی که در چهره شما پیداست را به میهمانانتان منتقل کنند.

پیتزاخوری هتلی چینی نسترن؛ یک انتخاب باکیفیت

شاید کیفیت محصول مهمترین بخش یک فرآیند خرید برای یک هتلدار باشد. جنس مواد استفاده شده در پیتزاخوری چینی نسترن امکان شکستن و لب‌پر شدن آن را به حداقل رسانده و محصولی بادوام را به شما ارائه می‌دهد. به علاوه، طراحی ساده این محصول و عدم استفاده از طرح‌های گوناگون بر روی ظرف خیال شما را از پاک شدن نقش‌ها و طراحی‌ها براثر شستشوی روزانه راحت خواهد کرد.

سوالات متداول

پیتزاخوری چینی نسترن چقدر دربرابر خش شدن در اثر برخورد کاردک‌های پیتزا مقاوم است؟

این محصول کاملا براساس استانداردهای مقاوم‌سازی ظروف چینی ساخته شده و کاملا در برابر شکستی، فرورفتگی و درنتیجه خط و خش مقاوم است. این محصول دارای نشان استاندارد می‌باشد که شما را از انتخابتان مطمئن خواهد کرد.

آیا پیتزاخوری هتلی چینی نسترن قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد؟

اکثر محصولات هتلی چینی نسترن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان شستشو با ماشین ظرفشویی را فراهم می‌کنند. تعدادی از محصولان نیز تنها برای شستشو با دست طراحی شده‌اند. حتما پیش از خرید راهنمای آن را مطالعه کنید.

آیا پس از خرید امکان مرجوع کردن این پیتزاخوری‌‌ها وجود دارد؟

تمام محصولات ارائه شده در سایت هوم شلف از خدمات پس از فروش برخوردار بوده و امکان مرجوع کردن را نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهند.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
10
ارتفاع
3.5 سانتی متر
قطر
24 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...