0
محتویات سبد خرید

بشقاب برنج خوری هتلی توس چینی (سایز 27)

کد کالا : 61
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 30 عدد
  • قطر: 27 سانتی متر
  • ارتفاع: 2 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

شرکت توس چینی به عنوان دومین تولید کننده‌ی بزرگ ظروف چینی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. این موضوع به تنهایی می‌تواند دلیل کافی برای انتخاب ظروف این کارخانه باشد. شرکت توس چینی کیفیت و‌ کمیت را به گونه‌ای سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌است که محصولات پر تعداد و متنوع این کارخانه، همواره در جلب رضایت مشتریان موفق بوده‌اند. سری ظروف هتلی توس چینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولید این ظروف به وسیله باکیفیت‌ترین متریال‌های بازار انجام گرفته‌است و در طرح‌ها و ابعاد مختلف، متناسب با نیاز مشتریان، وارد چرخه بازار شده‌است.

نکاتی که پیش از انتخاب ظروف چینی باید در نظر داشت:

شما به عنوان صاحب یک هتل نباید ظروف چینی را تنها از منظر تکمیل پکیج سرویس‌دهی خود انتخاب نمایید، بلکه این ظروف رابطه مستقیمی با تجربه‌ی احساسی که توریست از هتل شما دریافت می‌کند، دارد. اولین نکته‌ی مهم در انتخاب ظروف چینی، توجه به کیفیت آن‌هاست. ظروف چینی با کیفیت عاری از هرگونه لک، خال یا فرورفتگی هستند و به هنگام قرارگیری در مقابل منبع نوری، نور را از خود عبور می‌دهند.

دومین موضوعی که باید همواره مدنظر قرار دهید، انتخاب برندی ست که نام آشنایی برای مخاطبین داشته‌باشد. این موضوع اعتماد مشتری را بیشتر از پیش به سمت هتل شما جلب می‌کند و باعث ایجاد این احساس می‌شود که تمام خدمات در بالاترین کیفیت خود ارائه می‌شوند.

یکی از نکات مهم در انتخاب ظروف چینی برای هتل‌ها، توجه به قابلیت شستشوی آنهاست، به طوری که با مرور زمان از کیفیت ظروف کاسته نشود. ظروف هتلی توس چینی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین ساخته ظرف‌های چینی، به طور کامل قابل شستشو و ضد خراش هستند که باعث می‌شود تا حتی با گذشت زمان هم کیفیت روز اول خود را حفظ نمایند و تاثیر بالایی در ایجاد احساسی به یاد ماندنی در مشتریان شما داشته‌باشند. در نتیجه باید گفت که ظروف توس چینی به واسطه کیفیت بالا و نام آشنایی که در ذهن مخاطب دارند، انتخابی مناسب برای هتل شما هستند.

سوالات متداول

راه تشخیص ظروف چینی باکیفیت چیست ؟

شما در انتخاب ظروف چینی مناسب برای هتل باید چند پارامتر را مدنظر داشته‌باشید. اول از همه باید مراقب باشید که ظرف شما حتما نشان استاندارد و برچسب سلامت داشته‌باشد. این کار برای اطمینان از نبود فلزات خطرناک در ترکیب ظروف ضروری است. نکته دوم که باید مدنظر داشته‌باشید مقاومت ظرف در برابر لکه‌پذیری است. بررسی میزان مقاومت در برابر شستشو و نشتی آب نیز از دیگر مواردی هستند که حتما مورد توجه قرار دهید.

آیا در صورت بروز مشکل، امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟

بله، امکان مرجوعی کالا برای شما به طور کامل فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر از منوی راهنمای خرید وارد صفحه‌ی بازگرداندن کالا شوید.

ایا ظروف چینی هتلی شامل خدمات پس از فروش می‌شوند؟

بله این محصولات شامل خدمات پس از فروش می‌شوند.

چطور می‌توانیم از زمان ارسال سفارش خود مطلع شویم؟

امکان پیگیری سفارش به صورت مرحله به مرحله در سایت فراهم است. برای این کار تنها کافی ست وارد قسمت پیگیری سفارش شوید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
30 عدد
ارتفاع
2 سانتی متر
قطر
27 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...