0
محتویات سبد خرید

بشقاب برنج خوری هتلی توس چینی (سایز ۲۵)

کد کالا : 62
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 30 عدد
  • قطر: 25 سانتی متر
  • ارتفاع: 2 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

چرا بشقاب برنج خوری توس چینی بهترین انتخاب برای هتل شماست؟

سری هتلی توس چینی بر پایه‌ی اصول مینیمالیسم طراحی شده‌اند، به طوری که شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسند اما توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند و اگر دقیق‌تر به آنها نگاه کنید، متوجه ظرافت طراحی‌شان خواهید شد. توس چینی از رنگ سفید برای بشقاب‌های برنج خوری هتلی خود استفاده کرده است و دلیل انتخاب این رنگ این است که به خوبی با طراحی انواع هتل‌ها تطبیق پذیر است و بهترین انتخاب برای هتل‌های لوکس یا سنتی به حساب می‌آید.

تجربه‌ی بی‌نظیر سرو غذا در بشقاب توس چینی

همانطور که می‌دانید، توس چینی نامی آشنا در صنعت ایران است. تجربه‌ی سرو غذا در ظروف این کارخانه، نوعی احساس اطمینان در مخاطب پدید می‌آورد که تمام خدمات هتل شما در بالاترین سطح کیفی قراردارد و در نتیجه رضایت مشتریان شما را افزایش می‌دهد.

باید در نظر داشته باشید که کارخانه توس چینی تمام ظروف هتلی مورد نیاز را تامین می‌کند و شما با تهیه سرویس کامل محصولات توس چینی در تعداد و ابعاد موردنظر خود، از خرید هر ظرف دیگری بی‌نیاز خواهید بود.

کیفیت بالای محصولات توس چینی

تمام محصولات توس چینی، از جمله بشقاب‌های برنج خوری هتلی این کارخانه، دارای نشان استاندارد و سلامت هستند که این موضوع به معنی عدم وجود مواد خطرناک در ساخت این ظروف است. لعاب به کار رفته روی این ظروف قابلیت شستشو با ماشین ظرف شویی را دارد و به مرور زمان دچار لک یا فرورفتگی نمی‌شود. کیفیت بالای محصولات توس چینی شما را از خرید مجدد ظروف بی‌نیاز می‌کند.

سوالات متداول

آیا بعد از خرید، امکان مرجوعی بشقاب‌های هتلی توس چینی وجود دارد؟

بله. در فروشگاه هوم‌شلف امکان مرجوعی کالا برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده‌است که به شما این امکان را می‌دهد تا با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

آیا بشقاب برنج خوری هتلی توس چینی قابل شستشو با ماشین ظرفشویی می‌باشد؟

بله. لعاب این محصول به گونه‌ای ست که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

آیا می‌توان سایر محصولات هتلی توس چینی را از سایت هوم‌شلف سفارش داد؟

در سایت هوم شلف محصولات هتلی متنوعی از جمله بشقاب‌های خورش خوری، انواع قوری، سینی، نمکپاش (همراه با سینی زیر آن)، ظرف پیتزا و سایر ظروف مورد نیاز موجود هستند که شما می‌توانید برای همین حالا برای سفارش آن‌ها اقدام نمایید.

محصولات هوم‌شلف بعد از چند روز به مقصد می‌رسند؟

سایت هوم‌شلف با بهره‌ گیری از سریع‌ترین روش‌های ارسال کالا، در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را به مقصد ارسال خواهدکرد. برای پیگیری سفارش می‌توانید وارد صفحه‌ی پیگیری سفارش خود شوید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
30 عدد
ارتفاع
2 سانتی متر
قطر
25 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...