0
محتویات سبد خرید

دیس مستطیل هتلی توس چینی (سایز ۱۲)

کد کالا : 14
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 14 عدد
  • طول: 30 سانتی متر
  • عرض: 20سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

دیس مستطیل هتلی توس چینی سایز ۱۲

شاید اولین چیزی که هر فردی را با اولین نگاه به یک میز غذا جذب می‌کند، دیسی مملو از خوراکی‌های دلچسب باشد. عطر برنج ناب ایرانی در کنار زردی زعفران و سرخی زرشک تنها یک چیز را می‌طلبد تا میهمان را بی‌معطلی به سمت میز شما بکشاند: زیبایی دیسی که برنج در آن جای گرفته است.

دیس مستطیلی توس چینی با طراحی منحصر به فرد خود، درعین کیفیت ظرافت خاصی به میز غذای شما خواهد بخشید. طراحی ساده و شیک این محصول در کنار استفاده از رنگ سفید باعث شده که دیس مستطیلی توس چینی متناسب با هر نوع هتل باشد.

مقاومت در برابر شکستگی و لک شدگی از جمله مزایایی ست که دیس توس چینی به همراه مطمئن آشپزخانه‌ی هتل شما تبدیل می‌کند.

توس چینی، نوآوری همراه با تجربه

مجتمع کارخانجات توس چینی در سال ۱۳۶۰ با ظرفیت سالانه ۲۲۰۰۰ تن چینی به ثبت رسیده و در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده چینی مظروف در خاورمیانه و دومین تولید کننده ظروف چینی در جهان به حساب می‌آید.

با این حال در طی بیش از ۴۰ سال سابقه خود، این برند نام‌آشنا همواره به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته، طراحی‌های جدید و استفاده از مواد با کیفیت را از اصول اساسی فعالیت خود دانسته است. دیس مستطیلی هتلی توس چینی نیز با تکیه بر همین اصول و بر پایه دانش ۴۰ ساله و طراحی همگام با دنیا متولد شده است.

سوالات متداول

آیا دیس مستطیلی توس چینی قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد؟

محصولات توس چینی با حداکثر کیفیت در دستان شما جای می‌گیرند. این محصولات ضدلک بوده و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

شرایط مرجوعی محصولات چینی به چه شکل است؟

شما می‌توانید درصورت برخورد با مشکل، کالای مورد نظر خود را مرجوع نمایید. با ورود به صفحه ضوابط ارسال، از شرایط مرجوعی اطلاع حاصل کنید.

چطور می‌توان سایر محصولات توس چینی را تهیه نمود؟

سایت هوم شلف انواع محصولات هتلی توس چینی مانند انواع فنجان‌ها، کاسه‌ها و بشقاب‌های برنج‌خوری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی محصول دلخواه خود را یافته و خریداری نمایید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
عرض
20 سانتی متر
تعداد در کارتن
14 عدد
تعداد
1 عدد
طول
30 سانتی متر
ارتفاع
3 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...