0
محتویات سبد خرید

قوری چای خوری هتلی توس چینی (سایز ۶)

کد کالا : 73
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 36 عدد
  • حجم: 600 سی سی (4 فنجان)
  • ارتفاع: 11 سانتی متر
  • قطر کف قوری: 9.5 سانتی متر
  • ظروف هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

قوری چای خوری سایز ۶ هتلی توس چینی، حس ناب نوشیدن چای

قوری چای خوری توس چینی عضوی از سری محصولات هتلیست که بدون شک هر هتلداری نسبت به آن احساس نیاز می‌کند. هیچ چیز به اندازه یک فنجان چای داغ خستگی را فراری نمی‌دهد. اما همه می‌دانیم که طعم چای گذشته از نوع و میزان دم‌ کشیدن آن به قوری مرتبط است که چای در آن رنگ گرفته و از ورایش به فنجان ما سرازیر می‌شود.

قوری چای خوری هتلی توس چینی توسط طراحان باذوق این برند تهیه شده است تا حس ناب نوشیدن چای را برای شما چند برابر کند. زیبایی بی‌بدیل در فرم درکنار سادگی در طراحی، استفاده از رنگ سفید و عدم به کار بردن نقش‌های رنگارنگ باعث شده است تا این قوری همانی باشد که برای هتلتان احتیاج دارید. هتلی سنتی در دل یزد یا هتلی مدرن در قلب تهران،فرقی نمی‌کند. قوری توس چینی بر میزهای شما خواهد درخشید.

قوری چای خوری توس چینی، آمیزه‌ای از کیفیت و تناسب

می‌دانیم که در هتلداری و امر پذیرایی از میزبان کیفیت و پاکیزگی حرف اول را می‌زند. بدنه قوری توس چینی با دمای آب در حال جوش منطبق بوده و با گذر زمان دچار ترک خوردگی نمی‌شود. از طرفی طراحی سفید این محصول درکنار خاصیت زدلک آن تمیزی هتل شما را به رخ خواهد کشید.

از طرفی سایز این قوری با ظرفیت ۶۰۰ سی سی (۴ فنجان)، ظرافت خاصی به این قوری بخشیده و باعث شده این قوری سبک و قابل جابه‌جایی باشد. تمام این خصوصیات در کنار استحکام و مقاومت در برابر شکستگی قوری چای خوری توس چینی سایز ۶ را به گزینه‌ای بی‌رقیب برای سرویس چای هتل شما تبدیل می‌کند.

سوالات متداول

آیا قوری چای خوری توس چینی سایز ۶ قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد؟

بله. تمامی محصولات توس چینی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که امکان شستشو با ماشین ظرفشویی را برای شما فراهم می‌کنند. شما می‌توانید بدون دغدغه‌ی خراب شدن ظرف‌ها را به هر روشی که مایلید در هتلتان شستشو دهید.

قوری توس چینی پس از گذشت چند روز به دست مشتریان می‌رسد؟

سایت هوم شلف از سریع‌ترین روش‌ها برای ارسال محصولات به دست مشتریان خود استفاده می‌کند. درنتیجه شما در حداقل زمان ممکن کالای موردنظرتان را دریافت خواهید کرد. برای پیگیری سفارش خود باید وارد سایت هوم‌شلف شوید.

آیا می‌توان سایر ظروف مربوط به سرویس چای خوری را از سایت هوم‌شلف تهیه نمود؟

بله. سایت هوم شلف، دیگر ظروف سرویس چای خوری از جمله انواع فنجان و قندان‌های هتلی و قوری‌های گوناگون در سایزهای گوناگون را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
36 عدد
حجم
600 سی سی (4 فنجان)
تعداد
1 عدد
ارتفاع
11 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...