0
محتویات سبد خرید

سماق پاش هتلی توس چینی

کد کالا : 230
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 60 عدد
  • قطر: 6 سانتی متر
  • ارتفاع: 6 سانتی متر
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

سماق پاش هتلی توس چینی؛ بهترین چاشنی کباب شما

از نماد صبر و بردباری در هفت سین باستانی تا چاشنی دلچسب و جدا‌یی‌ناپذیر کباب‌های امروزمان، باید پذیرفت که سماق چاشنی دلچسب و مورد علاقه هر خانواده ایرانیست. پس تعجب‌برانگیز نیست که در هر میز و سفره ایرانی در کنار نمک‌پاش همیشه سماق‌پاش هم قرار داده می‌شود. سماق پاش توس چینی‌، طراحی شده با ذوق و قریحه طراحان ایرانی شما را از اجبار به استفاده از نمک‌پاش برای سماق در هتلتان راحت می‌کند.

طراحی این محصول به گونه‌ایست که در کنار سهولت در استفاده از سماق زیبایی میز‌های هتل شما را نیز تضمین می‌کند. انحنای بدنه محصول در کنار سایز متناسب آن باعث شده تا سماق پاش توس چینی به سهولت در دستان شما جای گیرد و راحتی و آرامش را در هنگام صرف غذا برای شما به ارمغان آورد. تعبیه یک سوراخ بازتر در سماق پاش توس چینی در مقایسه با سوراخ‌های باریکتر نمک‌پاش، ریخته شدن سماق در غذای شما را راحت می‌کند. پس اگر می‌خواهید نشان دهید که در چینش میزهای هتلتان چیزی را از قلم نینداخته‌اید، سماق پاش توس چینی را فراموش نکنید. سماق پاش هتلی توس چینی مانند دیگر محصولات این برند در برابر خط و خش، لب پر شدن و شکستگی مقاوم بوده و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

سوالات متداول

آیا سماق پاش هتلی توس چینی از نشان استاندارد برخوردار است؟

بله. تمامی محصولات برند توس چینی دارای نشان سلامت و استاندارد محصول هستند. به علاوه باید اضافه نمود که لعاب روی ظروف توس چینی به گونه‌ایست که با گذشت زمان دچار لک و فرورفتگی نمی‌شود.

آیا پس از خرید امکان مرجوع کردن ظروف هتلی توس چینی وجود دارد؟

بله، فروشگاه اینترنتی هوم‌شلف امکان مرجوعی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا شما با خیالی آسوده و در کمال اطمینان محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
تعداد در کارتن
60 عدد
تعداد
1 عدد
ارتفاع
6 سانتی متر
قطر
6 سانتی متر
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...