0
محتویات سبد خرید

پیاله ماست خوری هتلی توس چینی (سایز 12)

کد کالا :
  • سری : تشریفات
  • تعداد: 1 عدد
  • تعداد در کارتن: 60 عدد
  • محصولات هتلی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهند شد.
شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
نقد و بررسی

 

چرا پیاله ماست خوری توس چینی بهترین انتخاب برای هتل شماست؟

در انتخاب ظروف هتلی باید کارایی و زیبایی را مدنظر قرار داد. در این صورت است که مخاطب بهترین تجربه ممکن از سرو غذا در هتل شما را به دست خواهد آورد. اولین نکته‌ای که در طراحی این پیاله چینی مدنظر قرار گرفته؛ اندازه‌ی استاندارد آن است تا به مقدار کافی ماست را درون خودش جا دهد و مشتری اصلا این احساس را نخواهد کرد که حجم سرویس دهی شما پایین است.

رنگ سفید این محصول هارمونی خوبی را با سینی غذای شما ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا احساس صمیمیت و راحتی بیشتری در مشتری شما ایجاد شود. توس چینی در طراحی محصولات هتلی خود از تکنیک مینیمالیسم استفاده کرده است و همین رویکرد باعث شده تا ظروف هتلی توس چینی، از جمله همین کاسه‌ی ماست خوری زیبا، با دکوراسیون هتل‌های سنتی و مدرن هم‌خوانی خوبی داشته‌باشد و احساسی را در مخاطب ایجاد کند که هتل شما خانه‌ی دوم مشتری است.

پیاله ماست خوری سایز ۱۲؛ انتخابی که خیال شما را راحت می‌کند!

یکی از مزایای این کاسه‌ی ماست خوری زیبا، دوام بالای آن است. لعاب به کار رفته در این کاسه به گونه‌ای است که به مرور زمان دچار لک و فرورفتگی نمی‌شود و همچنین کاملا مناسب شستشو با ماشین ظرفشویی می‌باشد.

شیارهای به کار رفته روی این کاسه، در عین سادگی، زیبایی خاصی را در ذهن مشتری شما می‌سازد و نام آشنای برند آن، خیال مشتری را از کیفیت بالای خدمات شما راحت راحت می‌کند. کاسه‌ی ماست خوری توس چینی یک انتخاب عالی ست اگر می‌خواهید هتل شما، حس راحتی خانه برای مشتری تداعی کند.

سوالات متداول

آیا محصولات هتلی توس چینی شامل خدمات پس از فروش می‌شوند؟

بله. تمام محصولات سایت هوم‌شلف شامل خدمتت پس از فروش می‌شوند و کاسه‌ی ماست خوری توس چینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آیا امکان مرجوعی کاسه‌ی ماست خوری توس چینی پس از خرید وجود دارد؟

بله. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی شرایط و ضوابط ارسال، نسبت به مرجوع کردن کالای خود اقدام نمایید.

آیا می‌توان سایر محصولات هتلی توس چینی را از وبسایت هوم‌شلف سفارش داد؟

وبسایت هوم‌شاف به عنوان مرجع خرید ظروف چینی به شما این امکان را می‌دهد تا انواع ظروف هتلی از جمله بشقاب برنج خوری، خورشت خوری، انواع کاسه، قوری، نمک‌پاش و انواع سینی را با بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش دهید.

مشخصات محصول
مشخصات عمومی
حجم
200 سی سی
تعداد
1 عدد
ارتفاع
3.5 سانت
قطر
12 سانت
محصولات مشابه
سوالات متداول
    نظرات کاربران
    ...