0
محتویات سبد خرید

خرید ظروف اپال

ظروف، نقش پررنگی در سرو مناسب انواع غذا، نوشیدنی و دسر دارند. ظروف اوپال یکی از انواع ظروفی است که زیبایی، جذابیت و تنوع بسیاری دارند. این ظروف که ترکیبی از دو جنس چینی و شیشه هستند، کیفیت بسیار خوبی دارند. شما می‌توانید با خرید ظروف اپال میز یا سفره خود را بسیار زیبا و جذاب کنید. قیمت ظروف اوپال با توجه به جنس، کیفیت و طرح و رنگ آن متفاوت است. شما می‌توانید این ظروف را با توجه به سلیقه خود و با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه‌ هوم شلف خریداری کنید.

ویژگی ظروف اوپال

ظروف اوپال در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوعی تولید می‌شوند. این ظروف به دلیل داشتن تنوع در طرح و رنگ، سلیقه‌های مختلفی را به سمت خود جلب می‌کنند. همچنین وجود وزن بسیار پایین این ظروف و براقی دوچندان آن‌ها به نسبت سایر ظروف، باعث شده تا مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرد. سطح و حاشیه این ظروف با طرح‌های بسیار ظریف و زیبا، جذابیت و گیرایی خاصی به این ظروف داده است.

ظروف اوپال در مقایسه با ظروف چینی هم وزن و هم حجم کمتری دارند. این ظروف برای  میهمانی‌های غیر رسمی و مصارف روزمره بسیار مناسب هستند. ظروف اوپال بهداشتی هستند و به لحاظ سلامت و بهداشت برای مصرف‌کننده سالم بوده و هیچ‌گونه ضرری به سلامت انسان وارد نمی‌کنند. این ظروف به دلیل داشتن طرح‌های متنوع، زیبا، شاد و مشتری پسند، طرفداران بسیاری دارد. ظروف اوپال گزینه بسیار مناسبی برای خرید جهیزیه عروس و هدیه دادن هستند.

اقلام موجود در ظروف اوپال

اقلام موجود در ظروف اوپال بسیار متنوع هستند و نیاز شما را به طور کامل برطرف می‌کنند. اقلام این ظروف شامل تمامی موارد مورد نیاز در منزلو مهمانی از جمله‌ پلو‌خوری، خورش‌خوری، سوپ‌خوری، دیس، کاسه، ظرف سالاد، فنجان و نعلبکی و نمکدان است. ماگ و سرویس کودک از دیگر انواع ظروف اوپال هستند که می‌توانید خریداری کنید.

خرید ظروف اوپال

ظروف اوپال یکی از ظروف بسیار زیبا و جذابی است که به دلیل داشتن طرح و رنگ مختلف، افراد بسیاری ان را می‌پسندد. این ظروف برای مهمانی‌های خانوادگی و دم دستی بسیار کاربردی هستند. سرو غذا در ظروف اوپال، میز یا سفره غذا را بسیار زیباتر می‌کنند. در بازار سرویس‌های اوپال در پارچه‌های مختلف 26 و 42 تایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظر را خریدای کنید.

نکات خرید ظروف اپال

هنگام خرید ظروف اپال برای داشتن بهترین انتخاب باید به نکاتی توجه داشته باشید:

قابلیت استفاده در مایکروفر

ظروف اوپال باید امکان استفاده در مایکروفر را داشته باشند. بنابراین هنگام خرید باید به نشان مربوط به اجازه استفاده از آن‌ها در مایکروفر توجه کنید. با این قابلیت شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از این ظروف اوپال برای گرم کردن غذا در مایکروفر استفاده کنید. در این صورت هم شما راحت‌تر هستید و هم نگران از بین رفتن ظروف خود در برابر گرما نخواهید بود.

کیفیت ظروف؛ داشتن موج کمتر و براق‌ بودن

ظروف اوپالی که موج کمتری داشته و براق‌تر باشند باکیفیت‌تر هستند. در صورتی‌که ظروف اوپال دارای خط و خش و اعوجاج باشند، به طور قطع از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهند بود. بر همین اساس با توجه به این فاکتور در خرید می‌توانید یک محصول با کیفیت خریداری کنید.

توجه به شکل و طرح

 ظروف آرکوپال در شکل‌ها و طرح‌های بسیار زیبا و متنوعی به تولید می‌رسند. این ظروف در شکل‌های مختلف مربع، بیضی و دایره‌ای در بازار وجود دارند. شما باید با توجه به نیازتان (مصرف روزمره یا برای مهمانی‌های غیر رسمی و خانوادگی) آن را خریداری کنید. ظروف اوپال مربع شکل برای مهمانی‌های رسمی‌تر، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند، همچنین برای یک دورهمی خانوادگی، استفاده از ظروف رنگی انتخابی جذاب است.

نداشتن لب پریدگی

ظروف اوپال نباید لب پر باشند. اگر در ظروف لب پریدگی مشاهده کردید آن را خریداری نکنید. چرا که هم جلوه خوبی ندارد و هم آلودگی به‌راحتی از این نقاط به کل ظرف منتقل می‌شود.

توجه به مارک و برند

شرکت‌های مختلفی در ایران هستند که به تولید ظروف با کیفیت اوپال می‌پردازند. پارس اپال، اوپال مقصود و گلدن اپال از جمله برندهای مطرح ظروف اوپال در ایران هستند. لومینارک (فرانسوی)  و دسینی (ایتالیایی) هم از معروف‌ترین برندهای خارجی در ایران به حساب می‌آیند. برندهای ایرانی ظروف اوپال به لحاظ کیفیت، طراحی و زیبایی همپای محصولات خارجی هستند. علاوه بر این قیمت مناسب‌تری هم دارند.

 قیمت ظروف اوپال

 قیمت ظروف اوپال به عوامل مختلفی بستگی دارد. طرح و نقش، رنگ و تعداد پارچه از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت این ظروف هستند. تعداد پارچه‌های این ظروف شامل 26 پارچه و 42 پارچه است که به صورت 6 نفره، 8 نفره و 12 نفره تقسیم می‌شوند. بر همین اساس قیمت هر یک از طرح‌های ظروف اوپال نسبت به تعداد پارچه‌ آن متفاوت بوده و نمی‌توان یک قیمت کلی و مشخص را برای این محصولات در نظر گرفت.

مزایای ظروف اوپال

ظروف اوپال به دلیل داشتن مزایای بسیاری که دارند، افراد بسیاری را به سمت خرید خود جلب کرده‌اند:

مقاومت در برابر حرارت و ضربه

ظروف اوپال در کوره‌هایی با دمای بسیار بالا تولید می‌شوند. به همین دلیل از مقاومت خوبی در برابر حرارت و ضربه برخوردار هستند. شما می‌توانید این ظروف را با خیال راحت در ماکروفر قرار دهید. همچنین قابلیت استفاده در یخچال و فریزر را هم دارند. بنابراین می‌توان گفت که ظروف اوپال در اثر شوک حرارتی و ضرب آسیب نمی‌بیند.

داشتن وزن سبک

ظروف اپال، وزن بسیار سبکی دارند. سبکی، یکی از ویژگی‌های مثبت این ظروف است که استفاده از آن را، بخصوص هنگام جابجایی و شستشو بسیار آسان می‌کند.

شیک و زیبا بودن

ظروف اپال بسیار شیک و زیبا هستند. این ظروف در طرح‌های متنوع، شکل‌های مختلف و حتی رنگ‌های متفاوت تولید می‌شوند. همین ویژگی این ظروف را انتخابی مناسب برای مهمانی‌های دوستانه و استفاده روزمره تبدیل می‌کند.

مقاومت در برابر سایش

ساختار ظروف اپال به‌ شکلی است که می‌توان آن‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار داد و با اسکاچ شستشو داد.  رنگ‌های استفاده شده بر روی سطوح این ظروف تحت تاثیر مواد شوینده قرار نمی‌گیرد و سطح ظروف نیز همواره صاف باقی می‌ماند. بنابراین خیالتان بدین لحاظ از ظروف راحت خواهد بود.

بهداشتی بودن

ظروف اپال به دلیل پوشش سخت و یکنواختی که دارند، هیچ منفذی روی آن وجود نداشته و بنابراین نمی‌تواند محل تجمع ذرات مواد غذایی شود. بر همین اساس می‌توان گفت که این ظروف به طور کامل بهداشتی هستند.

تجربه تنوع و زیبایی در سرو غذا با خرید ظروف اپال

ظروف اوپال امروزه یکی از پرطرفدارترین ظروف شناخته می‌شوند. این ظروف از تنوع و زیبایی خاصی برخوراد هستند و مقاومت بسیار خوبی دارند. خرید ظروف اوپال برای مهمانی‌های خانوادگی و استفاده روزمره بسیار مناسب خواهند بود. با مراجعه به فروشگاه‌ هوم شلف می‌توانید انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف این ظروف را در سایت مشاهده کنید و براساس سلیقه و بودجه خودت بهترین و جدیدترین ظروف اوپال را خریداری کنید. قیمت ظروف اوپال در این فروشگاه‌ بسیار مناسب است.  

سوالات متداول

  1. کیفیت ظروف اپال چگونه است؟
    ظروف اپال از کیفیت و مقاومت خوبی در برابر ضربه و حرارت برخوردار هستند.
  2. جنس ظروف اپال چیست؟
    ظروف اپال از جنس شیشه و چینی هستند که در حرارت بالا تولید می‌شوند.
  3. قیمت ظروف اوپال چگونه است؟
    قیمت ظروف اوپال با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند، بسیار مناسب است.


  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین