0
محتویات سبد خرید

قابلمه و زودپز پارس استیل

شرکت پارس استیل (Pars Steel) اولین تولیدکننده انواع قابلمه و زودپز تمام استیل در ایران از سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های جدید و مدرن، همواره سعی در تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قابل رقابت در بازارهای جهانی داشته و با ارایه راهکارهای مشتری محور و تولید محصولات باکیفیت، سعی در جلب رضایت مشتریان داشته است. در ادامه به بررسی جدا قابلمه پارس استیل و زودپر پارس استیل می پردازیم.

خصوصیات زودپز پارس استیل

زودپز پارس استیل یکی از مهمترین ظروف پخت و پز در آشپزی است که جهت پخت غذا با استفاده از بخار فشرده استفاده می‌شود. این نوع ظروف آشپزی به دلیل قابلیت کاهش زمان پخت غذا، تجهیزات اساسی در آشپزخانه‌های حرفه‌ای و خانگی شده است. خصوصیات زودپز پارس استیل عبارتند از:

  • جنس بدنه: استیل ضدزنگ
  • قابلیت تحمل دمای بالا: تا ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد
  • ظرفیت: از ۴ تا ۱۰ لیتر
  • قابل استفاده برای انواع فرآورده‌ها: نقد وجود کاربردهای مختلف زودپز پارس استیل، می‌تواند برای پخت انواع غذا، حبوبات، مرغ، گوشت و ... استفاده شود.
  • قابلیت بخارپزی: از دیگر قابلیت‌های این محصول استفاده از بخار فشرده جهت پخت غذا می‌باشد.

خصوصیات قابلمه پارس استیل

قابلمه پارس استیل یکی دیگر از وسایل آشپزی است که معمولا جهت پخت غذا از آن استفاده می‌شود. در مقایسه با زودپز پارس استیل، قابلمه پارس استیل همچنین مزایای خاصی دارد. خصوصیات قابلمه پارس استیل عبارتند از:

  1. جنس بدنه: استیل ضدزنگ
  2. قابلیت تحمل دمای بالا: تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد
  3. ظرفیت: از ۱.۵ تا ۱۰ لیتر
  4. قابل استفاده برای انواع فرآورده‌ها: قابلمه پارس استیل برای پخت انواع غذا، حبوبات، مرغ، گوشت و ... مناسب است.
  5. قابلیت استفاده برای پخت در فر: در عین حال که زودپز پارس استیل قابل استفاده در فر نمی‌باشد، قابلمه پارس استیل با توجه به جنس ساخت آن، می‌تواند در فر نیز استفاده شود.

تفاوت‌های زودپز پارس استیل و قابلمه پارس استیل

هر چند که زودپز پارس استیل و قابلمه پارس استیل دو محصول مشابه به نظر می‌رسند، اما در واقع تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. جنس ظرف: علی‌رغم این که هر دو محصول از جنس استیل ساخته شده‌اند، اما ظرف زودپز پارس استیل دارای دو لایه است که باعث شده زودتر گرم شود و زمان پخت غذا را به صورت چشم‌گیری کاهش دهد.
  2. نحوه پخت: زودپز پارس استیل با استفاده از بخار فشرده غذا را پخت می‌کند، در حالی که در قابلمه پارس استیل از حرارت مستقیم استفاده می‌شود.
  3. ظرفیت: قابلمه پارس استیل در اندازه‌های کوچکتری نسبت به زودپز پارس استیل تولید می‌شود و برای پخت غذاهای کمتری مناسب است.

با توجه به تفاوت‌های فوق، بسته به نیاز شما می‌توانید از یکی از این دو محصول استفاده کنید. در هر صورت، بهتر است قبل از خرید این محصولات، نیازهای خود را به دقت بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در خرید این محصولات بگیرید.

قابلیت‌های زودپز پارس استیل

زودپز پارس استیل از تکنولوژی بخار فشرده برای پخت غذا استفاده می‌کند و دارای قابلیت‌های زیر است:

  • کاهش زمان پخت: با استفاده از بخار فشرده، زودپز پارس استیل موجب کاهش زمان پخت غذا می‌شود.
  • حفظ مواد مغذی: با استفاده از زودپز پارس استیل، مواد مغذی غذا حفظ می‌شوند و باعث می‌شود غذا سالم‌تر و خوش‌طعم‌تر باشد.
  • افزایش سلامت: با استفاده از زودپز پارس استیل، نیاز به استفاده از روغن و چربی در پخت غذا کاهش می‌یابد که باعث افزایش سلامت مصرف‌کننده می‌شود.
  • سهولت در استفاده: زودپز پارس استیل دارای طراحی ساده و کاربرپسند است که سبب سهولت در استفاده از آن می‌شود.
  • قابلیت تنظیم فشار: زودپز پارس استیل دارای قابلیت تنظیم فشار برای پخت غذاهای مختلف است.

قابلیت‌های قابلمه پارس استیل

قابلمه پارس استیل نیز از جنس استیل ساخته شده و دارای قابلیت‌های زیر است:

  • حفظ گرما: قابلمه پارس استیل از جنس استیل ساخته شده و دارای ویژگی حفظ گرما است که باعث می‌شود غذای پخته شده در آن به مدت طولانی گرم بماند.
  • قابلیت استفاده در اجاق گاز و فر: قابلمه پارس استیل دارای پایه‌های مناسب برای استفاده در اجاق گاز و فر است.
  • مقاومت در برابر خوردگی: قابلمه پارس استیل دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی است.
  • سهولت در شستشو: ظاهری صاف و بدون درزهای جانبی قابلمه پارس استیل باعث می‌شود که شستشوی آن ساده و راحت باشد.
  • قابلیت استفاده به عنوان ظرف سرو غذا: قابلمه پارس استیل با توجه به ظاهری زیبا و شیک، به عنوان یک ظرف سرو غذا نیز قابل استفاده است.

با توجه به قابلیت‌های فوق، قابلمه پارس استیل مناسب برای پخت غذاهای مختلف است و همچنین می‌تواند به عنوان یک ظرف سرو غذا نیز مورد استفاده قرار گیرد که باعث صرفه‌جویی در زمان و فضای ذخیره سازی می‌شود.

نکات مهم در خرید زودپز پارس استیل و قابلمه پارس استیل

  1. قبل از خرید هر یک از این دو محصول، بهتر است نیازهای خود را تعیین کنید. بسته به نوع غذاهایی که می‌پزید و تعداد افرادی که در خانه هستند، ممکن است برای شما یکی از آن‌ها مفیدتر باشد.
  2. بررسی کنید که ظرف داخلی زودپز پارس استیل از چه جنسی است. برخی از زودپزها دارای ظرف داخلی ضد چسب هستند که ممکن است باعث آسیب به سلامتی شما شود. بهتر است زودپز پارس استیل با ظرف داخلی استیل را انتخاب کنید.
  3. در خرید قابلمه پارس استیل، به اندازه ظرف داخلی آن توجه کنید. ظرف داخلی قابلمه باید به اندازه مورد نیاز غذای شما باشد تا بتوانید در زمان مناسب، کیفیت مطلوبی از غذای پخته شده را ارائه دهید.
  4. بررسی کنید که ظاهر و کیفیت ساخت قابلمه پارس استیل درست است و هیچ گونه خراش یا نقصی در آن وجود ندارد.
  5. در صورتی که برای اولین بار از یکی از این دو محصول استفاده می‌کنید، به دقت دستورالعمل‌های استفاده و نگهداری آن‌ها را مطالعه کنید.

با توجه به این نکات، حال می‌توانید برای خرید زودپز پارس استیل یا قابلمه پارس استیل، از طریق سایت هوم شلف اقدام به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود کنید.

سوالات پرتکرار درمورد محصولات پارس استیل

قسمت داخلی قابلمه پارس استیل از چه جنسی است؟

ظرف داخلی قابلمه پارس استیل از جنس استیل بوده و به دلیل خواص حرارتی بالا، مناسب برای پخت غذاهای مختلف است.

آیا زودپز پارس استیل دارای سیستم ایمنی است؟

بله، زودپز پارس استیل دارای سیستم ایمنی و لوله‌های تنفسی اضافی است که در صورت افزایش فشار داخل دستگاه، بخار آب را به صورت اتوماتیک تخلیه می‌کند و از خطر انفجار جلوگیری می‌کند.

آیا قابلمه پارس استیل دارای لایه ضد چسب است؟

خیر، قابلمه پارس استیل دارای لایه ضد چسب نیست، اما به دلیل ساختار مقاوم و با کیفیت، از جمله محبوب‌ترین قابلمه‌های بازار محسوب می‌شود.

آیا قابلمه و زودپز پارس استیل مناسب برای استفاده در هالوژن گازی هستند؟

بله، قابلمه و زودپز پارس استیل، مناسب برای استفاده در هالوژن گازی هستند و در نتیجه می‌توانید با اطمینان از آن‌ها در فضای آشپزخانه‌تان استفاده کنید.



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین